کد خبر : 1747414 | 17 فروردين 1400 ساعت 14:48 | 19.2K بازدید | 4 دیدگاه

زوج مهم در سپاهان؛ یکی آرام، آن یکی هیجانی (عکس)

احتمالا در مقایسه ویژگی‌های شخصیتی دو مربی تاثیرگذار تیم فوتبال سپاهان کمتر به نقطه مشترکی برخواهیم خورد و شاید همین مسئله یکی از دلایل اصلی موفقیت آنها در لیگ بیستم باشد.

زوج مهم در سپاهان؛ یکی آرام، آن یکی هیجانی (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، مرزبان اگرچه به عنوان نفر اول در تیم های مختلفی فعالیت کرده ولی به عنوان مربی در کنار افرادی مثل کرانچار و افشین قطبی به موفقیت های بزرگی در فوتبال ایران دست پیدا کرده است.


در ابتدای لیگ نوزدهم از مجتبی حسینی و علیرضا مرزبان به عنوان دو گزینه اصلی باشگاه سپاهان برای حضور در کنار محرم نویدکیا نامبرده می شد و درنهایت این مرزبان بود که درست صبح روز اولین دیدار طلایی پوشان برابر گل گهر به سیرجان رسید و اتفاقا از همان روز اول لب خط آمد و نشان داد که عضو مهمی از کادر فنی سپاهان در لیگ بیستم خواهد بود.


این مربی حالا و در پایان هفته بیستم توانسته زوج بسیار خوبی را با محرم نویدکیا کاپیتان سابق طلایی پوشان و شاگرد سابقش تشکیل دهد. این دو با درک بسیار خوب جایگاهی که دارند، بخش مهمی از موفقیت سپاهان در لیگ بیستم را تشکیل می دهند؛ زوجی که رفتار آنها لب خط تفاوت های بسیاری با هم دارد. هر چقدر محرم آرام است و سعی می کند این آرامش را در لحظات مختلف حفظ کند، علیرضا مرزبان نقطه مقابل او به شمار می رود و اکت‌های او در کنار خط که گاهی در حال توصیه نکات فنی به بازیکنان خودی است و گاهی هم با رفتارش به عملکرد داوران اعتراض می کند، سوژه های بسیار خوبی برای عکاسان به شمار می رود.

 

 

1587984

عکس از: داوود امان الله


مرزبان روز گذشته نیز لحظاتی پرهیجان و پراسترس را در کنار خط تجربه کرد و اگرچه معتقد است طلایی پوشان با پیروزی برابر سایپا گام مهمی را در مسیری که پیش رو دارند، برداشته اند، در پایان بازی و در صحبت های کوتاهی که با خبرنگاران داشت، با احتیاط از قهرمانی حرف زد و گفت:«  هنوز راه خیلی زیادی داریم. ما خودمان می دانیم که یک قدم فوق العاده خوب رو جلو داشتیم.. الان ولی راه زیادی داریم. یازده بازی دیگر مانده و تیم های دیگر می توانند به راحتی به کورس قهرمانی بازگردند. هم پرسپولیس و هم استقلال. راه سختی در پیش داریم و هیچ چیز مشخص نیست.»


شاید در هفته ابتدایی که روند رو به رشد سپاهان آغاز شده بود، خیلی ها تصور می کردند که نقش مرزبان پررنگ تر از نقش محرم نویدکیا پر رنگ تر باشد ولی حالا که شناخت بیشتری از طلایی های اصفهان به دست آمده، احتمالا آنهایی که فوتبال را کمی حرفه ای تر دنبال می کنند، به خوبی درک کرده اند که این دو چهره در کنار یکدیگر توانسته اند زوج خوبی را در سپاهان تشکیل دهند و با درک خوب از جایگاه و شخصیتی که دارند، با تقسیم وظایف توانسته اند در جهت موفقیت نماینده اصفهان گام بردارند.

دیدگاه‌ها