کد خبر : 1747437 | 17 فروردين 1400 ساعت 16:02 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی نگران بود بی پولی باعث بی نظمی شود

فیروزی: شاید این شوک پول به باشگاه بیاورد

مدیر تیم صنعت نفت آبادان به تشریح شرایط اخیر این باشگاه پرداخته و از برگزاری جلسه هیات مدیره برای حل مشکل مالی بازیکنان با حضور سیروس پورموسوی خبر داد.

فیروزی: شاید این شوک پول به باشگاه بیاورد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات اخیری که در باشگاه صنعت نفت آبادان رخ داد و سیروس پورموسوی به دلیل مشکلات مالی ادامه دار این باشگاه از سمت خود استعفا داد، خبرنگار ما گفت و گویی را با علیرضا فیروزی، مدیر تیم صنعت نفت داشته که در ادامه می خوانید:

 

مشکل تیم بازیکنان و مربیان نیستند

من با آقای پورموسوی صحبت کردم و نگرانی ایشان از این بود که مبادا از حالا به بعد نظم و انضباط در تیم از بین برود و بچه ها به خاطر اینکه حق و حقوق شان را نگرفته اند، مشکلاتی را به وجود بیاورند و این باعث شود که من بخواهم با بچه هایی که شش ماه حق و حقوقی نداشته اند، برخوردی داشته باشم و لحظه ای آنها را ناراحت کنم. از طرفی هم تعدادی از هواداران در شبکه های مجازی صحبت هایی را انجام داده بودند که به نظرم آنها باید اعتراضات خود را به مسببین اصلی بکنند که پول را به باشگاه ندادند تا به بازیکنان تزریق کنند. مشکل آنجاست نه موسوی و بازیکنان!

 

پورموسوی نگران بی نظمی در تیم بود

پورموسوی بخاطر اینکه شوکی به تیم وارد شود استعفا داد تا شاید پول به باشگاه بیاید. از طرفی هم نگران این بود که مبادا بی نظمی در تیم به وجود بیاید. او معتقد بود که جایی که نظم نباشد نمی تواند مربیگری کند چرا که مدیریت تیم ممکن نخواهد بود. او گفت که شش ماه توانستم بدون پول بازیکنان را مدیریت کنم و بازیکنان با تمام وجودشان بازی می کردند، این اتفاقات و نبود پول اما بی نظمی هایی را به وجود آورد.

 

پورموسوی بخاطر حل مشکل بچه ها می آید

هیات مدیره فردا جلسه تشکیل می دهد و آقای پورموسوی هم خواهند بود. او فقط بخاطر حل کردن مشکلات بچه ها می آید نه اینکه بخواهد با استعفایش موافقت کنند. جلسه فردا در مورد استعفا نخواهد بود. آقای پورموسوی فردا صرفا در جلسه خواهند بود تا مشکلات بازیکنان را حل کنند چرا که فقط مربی است که همیشه با بچه ها در ارتباط است و بازیکنان تمام اعتراضات و اینکه پول نیست را به گوش مربی می رسانند؛ او هم باید آرامش داشته باشد تا کار فنی انجام دهد. الان جوابگوی بچه ها هم هست.

 

مشکل بدنی را پیش بینی کرده بودیم

در دور رفت قضاوت را به عهده مردم می گذارم که در بحث فنی آقای پورموسوی در راس کار قرار داشتند. من در بالاترین سطح بازی و مربیگری کردم و پیچ و خم همه چیز را می دانم. ما یک هفته بیشتر فرصت نداشتیم که تیم را به تهران آوردیم. در آن یک هفته هیچ کاری نمی توانستیم بکنیم. فقط توانستیم تیم را دور هم جمع کرده و تمرین کنیم. نه بدنسازی کردیم و نه بازی تدارکاتی داشتیم. پول هم که نبود و 11 بازیکن هم از تیم رفته بودند. کادر فنی و مدیریت دست به دست هم دادند و سی درصد به بازیکنان داده شد و آنها با انگیزه خوبی کار کردند و نتایج خوبی گرفتیم. ما مشکل بدنی را پیش بینی کرده بودیم که در بازی های آخر دور رفت بدن ها تحلیل برود.

 

پای پرواز، سفرمان کنسل می شود

تیم های حریف با پرواز چاتر سفر می کنند ولی ما اصلا نمی توانیم چنین کاری بکنیم. حتی بعضی وقت ها پای پرواز، سفرمان کنسل می شود. مشکلات در این زمینه زیاد است، مثلا برای بازی با مس در لحظاتی که بازیکن باید تمرکز داشته باشد ما دو ساعت با اتوبوس در راه بودیم. من در بعضی از بازی ها فرصت تمرین کردن هم نداشتیم چون یا پرواز کنسل می شد یا اینکه چون چارتر نبودیم هر موقع جا بود پرواز می کردیم. شاید در بعضی از بازی ها 2-3 روز فرصت بازی داشتیم که آن هم یک روزش را می شد تمرین تاکتیکی کرد. مگر می شود در لیگ برتر و مقابله با تیم هایی چون با استقلال، پرسپولیس و سپاهان با یک جلسه تمرین بازی کنی؟امکانات ما برابر نیست. تیم های سپاهان، گل گهر، ذوب آهن، استقلال، پرسپولیس، مس و فولاد را ببینید؛ هر امکاناتی که یک مجموعه باید داشته باشد را دارند اما ما نداریم.

 

به زور می خواستیم بازی کنیم

با درایت کادر فنی و مدیریت باشگاه و هیات مدیره تیم مرحله رفت را خوب بود. نتایج هفته های پایانی نیم فصل اول هم قابل پیش بینی بود. روح و جسم مکمل هم هستند؛ از نظر بدنی تحلیل رفته بودیم و از سوی دیگر آرامش نداشتیم چون به زور می خواستیم بازی کنیم و به همین دلیل اخراجی دادیم، دو تا هم رباط پاره دادیم. تیمی که ناقص بود این اتفاقات هم برایش رخ داد و کار سخت تر شد.

دیدگاه‌ها