کد خبر : 1747449 | 17 فروردين 1400 ساعت 17:02 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

کونسیسائو: کاش چلسی بازی آخر خود را نمی باخت

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، می گوید این تیم با انگیزه پیروزی پا به دیدار برابر چلسی خواهد گذاشت.

کونسیسائو: کاش چلسی بازی آخر خود را نمی باخت

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در مرحله قبلی لیگ قهرمانان اروپا شگفتی بزرگی را رقم زد و یکی از مدعیان مسابقات یعنی یوونتوس را حذف کرد تا به جمع هشت تیم پایانی مهم‌ترین تورنومنت فوتبال اروپا راه پیدا کند. شاگردان سرجیو کنسیسائو فردا شب در در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چلسی خواهند رفت که این روزها با سرمربی جدید خود یعنی توماس توخل متحول شده است.

 

 

1583786

 

 

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل چلسی گفت: "ما می دانیم که کار بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت اما آمادگی خوبی داریم. ما یک باشگاه تاریخی هستیم و توانسته ایم برای بهبود روحیه و کیفیت بازی خود بجنگیم. هر کسی به پیروزی باور نداشته باشد نمی تواند این پیراهن را بر تن کند. در زندگی هیچ چیز غیرممکن نیست مخصوصاً در فوتبال که هر تیمی ایده ها و نقاط قوت خود را دارد."

 

بازی در سویا: "ما دوست داریم همواره در خانه خود بازی کنیم اما این زمانی معنا پیدا می‌کند که خانواده نیز در آن حضور داشته باشند اما حالا هواداران را کنار مان نداریم بنابراین تفاوت چندانی نمی‌کند که در دراگائو بازی کنیم یا سویا."

 

 

1588024

 

 

شکست سنگین چلسی در آخرین بازی لیگ برتر: "ای کاش چلسی در بازی آخر خود پیروز می‌شد. گاهی اوقات شرایط باعث می‌شود که آژیر خطر برای شما به صدا در بیاید و هوشیارتر شوید."

 

کونسیسائو در پایان گفت: "ممکن است فردا یک یا دو تفاوت در سیستم بازی ما وجود داشته باشد. غیبت سرجیو اولیویرا اصلاً ساده نیست اما من اینجا هستم تا راه حل مناسب را پیدا کنم."

دیدگاه‌ها