کد خبر : 1747474 | 17 فروردين 1400 ساعت 18:33 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

شمارش معکوس برای حضور کازرونی ها در آسیا

قهرمان لیگ برتر هندبال ایران چهل و سه روز دیگر باید در جام باشگاههای آسیا به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال شهید شاملی کازرون، قهرمان لیگ برتر هندبال ایران، این روزها سخت در اردوهای تدارکاتی حضور دارد تا آماده برگزاری بازی های جام باشگاه های آسیا شود.

 

 

1588056

 


شاملی کازرون که پس از چند دوره نایب قهرمانی بالاخره توانست بالاتر از تیم مس کرمان قرار بگیرد یک ماه پیش از پایان سال،قهرمانی خود را جشن گرفت و از آغاز سال جدید نیز برنامه ریزی ها برای حضور موفق در جام باشگاه های آسیا را آغاز کرد. 


به این ترتیب شاملی کازرون از روز 15 فروردین ماه مرحله اول اردو و تمرینات خود را آغاز کرد. آنها تا روز 31 فروردین اردوی ابتدایی خود را پشت سر خواهند گذاشت تا آماده برگزاری بازی ها شوند. پس از پایان اردوی ابتدایی آنها از روز 4 اردیبهشت ماه نیز اردوی دوم خود را آغاز خواهند کرد و تا 16 اردیبهشت ماه نیز این اردو ادامه خواهد داشت تا پس از آن، تیم آماده حضور در عربستان شود.

 

 

1588055

 


بیست و سومین دوره رقابت های هندبال مردان آسیا از روز 30 اردیبهشت ماه در جده عربستان آغاز خواهد شد و به این ترتیب 13 تیز در چهار گروه با یکدیگر به رقابت بپردازند. از ایران نیز به غیر از تیم هندبال شهید شاملی کازرون، تیم مس کرمان نیز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های لیگ برتر ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت.


تیم شاملی کازرون برای حضور قدرتمندتر در این رقابت ها به دنبال حضور دو لژیونر ایرانی حاضر در رومانی یعنی الله کرم استکی و امین یوسف نژاد در این تیم هستند. البته در این باره هنوز مشخص نیست که این دو بازیکن از نظر قانونی بتوانند به همراه تیم شاملی به میدان بروند یا خیر.

 

1588057

دیدگاه‌ها