کد خبر : 1747492 | 17 فروردين 1400 ساعت 20:01 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: باید این مسیر را تکمیل کنیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد تیمش باید مراقب دیدار مقابل ساسولو باشد.

کونته: باید این مسیر را تکمیل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف دو رقمی با تیم هایی چون میلان و یوونتوس باعث شده اینتر در آستانه فتح اسکودتو بعد از یک دهه قرار بگیرد. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و باتجربه نراتزوری پیش از دیدار معوقه فردا شب مقابل ساسولو مدعی شد این تیم در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته، اما اینتر باید تا پایان فصل به مسیر خود ادامه بدهد.

 

آنتونیو کونته گفت: "مقابل تیمی بازی داریم که دارای هویت و ویژگی های واقعا خاصی است. ساسولو مدتی است زیر نظر روبرتو دی زربی، این سرمربی باکیفیت فعالیت می کند. باید خیلی مراقب بوده، به همه چیز و همه افراد احترام گذاشته، سعی کنیم بازی خود را انجام داده و فردا نیز همه توان خود را ارائه دهیم.

 

1580473

 

استفاده از موقعیت های گلزنی همیشه مهم است، بازیکن باید در زمین احساس خوبی داشته و به روشی صحیح کار کند. در صورت خلق موقعیت باید به خوبی از آن بهره برداری کنید. موقعیت مناسب را باید تبدیل به گل کرد، زیرا در غیر این صورت در بهترین حالت موفق به کسب نتیجه مساوی می شوید.

 

فکر همه باید معطوف به تیم باشد و کیفیت فردی منجر به کسب پیروزی نمی شود. عملکرد تیم کیفیت فردی را افزایش می دهد و بازیکنان اینتر این موضوع را درک کرده اند. برنامه دشوار و شلوغ هر دو تیم را تحت تاثیر قرار داده، ما عادت کرده ایم که با میل پیشرفت و اشتیاق با این ریتم بازی کنیم. ما کار مهمی انجام داده ایم، اما این مسیر باید تکمیل شود.

 

درخشش لائوتارو مارتینز در هفته های اخیر؟ او در همه ابعاد، با توپ و بدون توپ رشد کرده است. لائوتارو علیرغم سن و سال کنم باید این راه را ادامه دهد و بی تردید این بازیکن آینده درخشانی در پیش دارد."

دیدگاه‌ها