کد خبر : 1747494 | 17 فروردين 1400 ساعت 00:00 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

برونو: باید بهترین یونایتدی باشیم که می‌توانیم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید که این باشگاه برای فتح جام ها ساخته شده و باید برای این هدف تلاش کند.

برونو: باید بهترین یونایتدی باشیم که می‌توانیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در تمام طول این فصل به دنبال دست یافتن به ثبات بوده اما هرگز نتوانسته به شکل کامل به این مهم دست پیدا کند. با وجود شروع بد در لیگ برتر، اوضاع رفته‌رفته برای آنها بهبود یافت و حتی در مقطعی از شیاطین سرخ به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نام برده شد اما چند نتیجه ضعیف باعث شد که یونایتد از منچستر سیتی و کورس قهرمانی فاصله بگیرد. با این حال تیم اوله گنار سولسشر اخیراً بهتر عمل کرده و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیب کرده است.

 

 

1582272

 

 

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، معتقد است که این تیم به ثبات احتیاج دارد. او گفت: " ما باید در مسابقات بیشتری برنده شویم. ما نباید تا این حد امتیازات خانگی را از دست بدهیم. با این حال اکنون در رده دوم قرار داریم و شاید در ابتدای فصل افراد زیادی وجود نداشتند که این جایگاه را برای ما متصور باشند.

 

بعد از چند بازی و شروع بد هیچ کس نمی گفت که یونایتد می‌تواند به بالای جدول برسد. اما ما به صحبت های مردم توجه نکردیم و اطمینان داشتیم که اوضاع بهتر خواهد شد. ما هنوز هم باید بهترین یونایتدی باشیم که می‌توانیم اما در عین حال پیشرفت خوبی داشته ایم."

 

 

1570126

 

 

لزوم رقابت یونایتد برای کسب جام ها: " یونایتد برای کسب جام ها ساخته شده است و چنین روحیه ای وجود دارد. ما به نیمه نهایی لیگ کاپ رسیدیم اما به سیتی باختیم و این اصلا خوب نبود. ما باید در فینال ها شرکت کنیم و در آن ها به پیروزی برسیم."

دیدگاه‌ها