کد خبر : 1747496 | 17 فروردين 1400 ساعت 20:25 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه مشکل مشترکی داریم؛

مارکینیوش: بازی فردا شب مثل دیدار فینال است

مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن برنامه ریزی فشرده را مشکل مشترک همه تیم ها توصیف کرد.

مارکینیوش: بازی فردا شب مثل دیدار فینال است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن همین چند ماه قبل در لیسبون و در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک گل برابر بایرن مونیخ مغلوب شده و شانس اولین قهرمانی در این تورنمنت را از دست داد. حالا مارکینیوش، مدافع برزیلی در آستانه تقابل فردا شب دو تیم در مرحله یک چهارم مدعی شد اتفاقات کوچک و جزئی تکلیف برنده این مسابقه را معلوم خواهد کرد.

 

برنامه ریزی فشرده مسابقات در اروپا: "همه تیم ها بازی های زیادی در این فصل دارند و این یک مشکل مشترک برای همه است. ما همچنین برخی بازیکنان خود را برای این دیدار به علت ابتلا به ویروس کرونا از دست داده ایم و این وضعیت متفاوت از شرایط عادی است، اما شما باید بدانید که چگونه با این اوضاع خودتان را سازگاری بدهید."

 

1588084

 

شکست در فینال برابر بایرن مونیخ و بازی فردا شب: "در یک مسابقه فینال جریان مسابقه با معدود جزئیاتی مشخص می شود و شما باید از معدود موقعیت های خود در این دیدار استفاده کنید. البته مسابقه فردا شب نیز مانند همان بازی فینال خواهد بود و بایرن مونیخ نیز می داند که باید از موقعیت های خود بهره گیرد. همه آگاهند که سرنوشت این مسابقات را جزئیات مشخص می کنند.

 

وقتی بازی های بزرگ فرا می رسند، ما همیشه بسیار باانگیزه هستیم. ما هنوز یک روز فرصت داریم تا آماده شده و حریف فردا شب آنالیز کنیم. برای بازگشت به خانه با کسب یک نتیجه خوب در مونیخ، فردا شب باید عملکردی درخشان در میدان از خود ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها