کد خبر : 1747501 | 17 فروردين 1400 ساعت 20:34 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرش افشین: برگشتم و می‌خواهم به فوتبال ادامه دهم

ستاره اهوازی سابق استقلال و تراکتور اکنون در لیگ دسته اول بازگشتی جالب توجه به فوتبال داشته و در نیم فصل اول ستاره تیمش در مسیر حضور در صدر جدول محسوب می‌شد.

آرش افشین: برگشتم و می‌خواهم به فوتبال ادامه دهم

به گزارش "ورزش سه"، آرش افشین همانطور که خیلی زود ستاره شد در مسیر بازگشت قرار گرفت و از حضور در تیم ملی و تیم‌های مطرح فوتبال ایران، در آستانه پایان فوتبال هم قرار گرفت. او اما در این فصل بازگشتی جالب توجه به فوتبال و در لیگ دسته اول داشت و توانست با عملکردی درخشان در ترکیب شهرداری آستارا به این تیم برای حضور در صدرجدول نیم فصل کمک کند. افشین اکنون در انتقالی دوباره راهی خیبر خرم‌آباد شده و امیدوار به تکرار درخشش در جمع شاگردان عبدالله ویسی است.

 

وی با اشاره به شرایط مناسبی که در سال گذشته و در ترکیب شهرداری آستارا پشت سر گذاشت می‌گوید: برای من سال خوبی بود و از این نظر که دوباره به فوتبال برگشتم اتفاق خوبی بود اگرچه در شرایط کرونا وضعیت همه سخت است و امیدوارم که همه در صحت و سلامت کامل وجود داشته باشند. یکی دو سال از شرایط فوتبال دور بودم و بازی نکرده بودم. برگشتم به فوتبال که وضعیت به خوبی پیش رفت و خداراشکر که به همراه تیم شهرداری آستارا قهرمان نیم فصل اول هم شدیم.

 

افشین درباره جدایی زودهنگامش از نساجی مازندران در ابتدای فصل می‌گوید: نمی‌خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم و به موقع درباره چنین اتفاقاتی صحبت خواهم کرد. اول فصل خیلی بد بود و اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که حتما درباره آن صحبت خواهم کرد.

 

ستاره اسبق فولادی‌ها که مدتی هم به عنوان مدل نامش مطرح شده بود درباره این تصمیمش می‌گوید: وقتی شما یک مدت فوتبال بازی نکنید و از میادین دور باشید حرف و حدیث فراوان می‌‌شود و همه تمرکزم روی فوتبال بود؛ جایی که علاقه داشتم را پیدا نمی‌کردم و به همین خاطر بازی نمی‌کردم. نمی‌خواستم در هر تیمی حضور داشته باشم و سعی کردم انتخاب خوبی داشته باشم. علاقه زیادی ندارم درباره اتفاقات صحبت کنم .من کار خاصی انجام نمی‌دادم و فقط روی تمرینات و آمادگی خودم تمرکز داشتم. منتظر یک فرصت بودم و یک تیم خوب و مربی خوب که بتوانم دوباره شروع کنم. که البته مربی و جایی که می‌خواستم پیدا نمی‌شد.

 

افشین درباره اینکه آیا به خداحافظی از فوتبال هم فکر کرده می‌گوید: من تازه دوباره آمدم؛ حالاحالاها بازی می‌‌کنم. تا هر زمانی که بدانم مفید و موثر هستم به بازی کردن ادامه می‌دهم.

 

بازیکن اسبق استقلال درباره وضعیت این تیم هم می‌گوید: همیشه شرایط استقلال را دنبال می‌کنم و پیگیر نتایج هم هستم. به هر حال پس از تغییر و تحول در هر تیم، تیم روحیه بهتر پیدا می‌کند و امیدوارم که این شوک مثبت باشد و بچه‌ها نتایج خیلی خوبی هم کسب کنند. برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها