کد خبر : 1747502 | 17 فروردين 1400 ساعت 20:35 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

چاره ای جز کسب پیروزی نداریم؛

پوچتینو: باید بهترین تیم جهان را مغلوب کنیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن شرایط این دیدار را با فینال فصل قبل متفاوت می داند.

پوچتینو: باید بهترین تیم جهان را مغلوب کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از غلبه بر بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان به خصوص در بازی رفت، پاری سن ژرمن فردا شب در دیدار دشوار دیگری باید در مونیخ به مصاف بایرن برود. مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد چالش پیش رو تیمش غلبه بر قوی ترین تیم فوتبال جهان در این مقطع خواهد بود.

 

دیدار فردا شب مقابل بایرن مونیخ: "هر تیمی ویژگی های خاص خود را دارد، بایرن مونیخ تیمی کاملا سازمان یافته بوده و خط دفاعی این تیم بالا بازی می کنند. مهاجمان این تیم می توانند تعادل تیمی شما را از بین برده و اینگونه سرنوشت بازی را رقم بزنند. این بستگی به خود ما دارد که اطمینان حاصل کنیم توپ را در مناطق خطرناک زمین خودمان از دست نمی دهیم.

 

1588090

 

من معتقدم که در مسابقات حذفی برای هر تیمی احتمال صعود وجود دارد. بایرن مونیخ در حال حاضر مدافع عنوان قهرمانی اروپا و جهان است و ما نسبت به کیفیت این تیم آگاهی داریم. اما ما می خواهیم فاتح لیگ قهرمانان بشویم و پس چاره ای جز کسب پیروزی در این دیدار نخواهیم داشت. ما نسبت به نقاط قوت تیم خود شناخت کافی داریم."

 

غیبت رابرت لواندوفسکی و سرژ گنابری: "قدرت بایرن مونیخ معطوف به عملکرد تیمی آنهاست. وقتی قهرمان لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان می شوید، به این دلیل است که شما یک تیم بسیار خوب دارید، نه فقط 11 بازیکن. اما بی تردید رابرت لواندوفسکی و سرژ گنابری بازیکنان خوبی هستند.

 

البته ما نیز غایب هایی مانند مائورو ایکاردی، مارکو وراتی و چند بازیکن دیگر داریم. ما باید خود را با شرایط سازگار کنیم و سرمربیان همه تیم ها چاره ای جز انطباق با این موقعیت ندارند."

 

1588091

 

شکست پاری سن ژرمن در فینال فصل گذشته برابر بایرن مونیخ: "در آن مقطع من و کادر فنی ام اینجا حضور نداشته و فقط تماشاگر دیدار فینال بودیم. اما این بار مسابقه رفت و برگشت بوده و شرایط متفاوت است. حس انتقام هم وجود دارد، اما این دیدار برای ما بیشتر چالش شکست دادن این تیم قدرتمند و شاید بهترین تیم جهان در حال حاضر باشد."

دیدگاه‌ها