کد خبر : 1747519 | 17 فروردين 1400 ساعت 23:05 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی مدافع آلمانی از بایرن مونیخ قطعی شد

جدایی ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ در تابستان پیش رو قطعی شد.

جدایی مدافع آلمانی از بایرن مونیخ قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور ژروم بواتنگ در ترکیب بایرن مونیخ بعد از یک دهه رو به پایان است و تردیدی در مورد جدایی او در تابستان وجود ندارد. قرارداد این مدافع باتجربه در تابستان پیش رو به پایان می رسد و مدیران بایرن مونیخ تا این لحظه اقدامی برای تمدید قرارداد با ژروم بواتنگ انجام نداده اند که این نشان از عدم تمایل آنها به حفظ این بازیکن است.

 

1580820

 

اما امروز نشریه کیکر در گزارشی مدعی شد بواتنگ قطعا در تابستان بایرن را ترک خواهد کرد. هیئت مدیره باشگاه تصمیم قطعی در مورد عدم تمدید قرارداد با این بازیکن را گرفته و اخیرا به مدیر برنامه بواتنگ نیز در این خصوص اطلاع داده است. به نظر می رسد مقصد بعدی این مدافع لیگ برتر باشد و باشگاه هایی چون آرسنال و چلسی برای انتقال او وارد عمل شده اند. همچنین احتمال دارد بواتنگ فصل بعد در سری آ ایتالیا به میدان برود.

 

بایرن مونیخ در حال حاضر دایوت اوپامکانو را به عنوان جانشین بواتنگ برای فصل بعد به خدمت گرفته و اخباری در مورد احتمال حضور مدافع دیگری از جمله کالیدو کولیبالی از ناپولی نیز در این تیم مطرح شده است. چندی قبل اخباری مبنی بر دلخوری بواتنگ از مدیران بایرن مونیخ به علت عدم پیشنهاد تمدید قرارداد منتشر شده بود، اما به نظر می رسد این موضوع نیز تغییری در تصمیم آنها ایجاد نکرده است.

دیدگاه‌ها