کد خبر : 1747556 | 18 فروردين 1400 ساعت 09:36 | 23.2K بازدید | 6 دیدگاه

نظرزاده: به دنبال شکست پرسپولیس نیستیم

شاهین بندر عامری، تنها تیم دسته دومی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بر اساس قرعه صورت گرفته میزبان پرسپولیس خواهد بود.

نظرزاده: به دنبال شکست پرسپولیس نیستیم 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم هم چنین در اولین فصل حضور در لیگ 2 چالش صعود به لیگ یک را تجربه می کند. رضا نظرزاده از بازیکنان قدیمی فوتبال بوشهر که جز نسل مربیان جوان به حساب می آید و هدایت تیم شاهین بندر عامری را برعهده دارد در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سال های اخیر بهترین تیم فوتبال ایران بوده؛ چهار با قهرمان لیگ برتر شده و دو بار هم به فینال آسیا رفته و نیاز به تحسین من ندارد. خوشحالم از اینکه در این مرحله از بازی ها به مصاف این تیم می رویم. به واقع از این قرعه خوشحالم در حالی که شاید برخی دوست داشته باشند با قرعه آسان تری روبرو شوند. از این زوایه که این بازی را همه به تماشا خواهند نشست و یک فرصت خوب برای بازیکنانم است که معرف توانمندی فوتبال بوشهر باشند. 

 

رضا نظر زاده در پاسخ به این سوال که استراتژی اش برای این بازی چیست و آیا به شکست تیم حریف هم فکر می کند؟ گفت: در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست اما واقع گرایی و منطق گرایی چاشنی مربیگری ام است. من بیشتر از آنکه به دنبال شکست پرسپولیس باشم به دنبال این هستم که تیمم ارایه گر بازی خوبی در برابر حریف باشد و توانمندی فوتبال بوشهر را به شکل شایسته ای به نمایش بگذارد. ما اولین فصل حضور در بازی های لیگ 2 را تجربه می کنیم و بسیاری از بازیکنان ما جوان و برای روستاهای تنگستان هستند. برای من بهترین حالت این است که این جوان ها که برای رسیدن به این جایگاه سختی های زیادی کشیدند به خوبی به فوتبال کشور معرفی شوند و در آینده به تیم های بزرگ ملحق شوند. همانند محمد محبی – مهدی طارمی – مهدی قایدی و دهها بازیکن بوشهری که در سال های اخیر با تیم های بوشهری به فوتبال کشور ملحق شدند. ما در مصاف بااستقلال ملاثانی که تیم دسته اولی به حساب می آید برنده شدیم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم. اما بازی ای که در برابر این تیم به نمایش گذاشتیم و هم چنین برد در برابر این تیم بازتاب زیادی در رسانه ها و جامعه فوتبال نداشت اما به لطف قرعه این بار بچه هایم دیده خواهند شد و من از این بابت خوشحالم. این یک چالش سخت اما سودمند برای ما است و باید به شکل خوبی از آن استفاده کنیم. 

 

سرمربی تیم شاهین بندر عامری در خصوص وضعیت تیمش در بازی های لیگ 2 و هم چنین در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال صعود به لیگ یک هستند؟ گفت: ما یک تیم خصوصی هستیم. یک تیم از یک شهر و یا بهتر است بگویم روستای کوچک از شهرستان تنگستان. حمایت بخش خصوصی و  توانمندی های بچه های شهر و استان موجب شده تا در اینجا قرار بگیریم. بی شک به تلاش های خود ادامه می دهیم که باز هم مردم بندرعامری را خوشحال کنیم. این وعده ای است که من به مردم و مدیران تیم داده ام اما هیچ موفقیتی در فوتبال تضمیمن شده و بسته بندی شده نیست که توسط من یا دیگر مربیان وعده داده شود. بچه های من تشنه ماجراجویی و موفقیت هستند و به تلاش خود ادامه خواهند داد و اگر هم شکست بخورند دوباره روی زانوهای خود بلند خواهند شد و به تلاش خود ادامه خواهند داد. ما رویاهای بزرگی در سر داریم اما باید صبر کنیم و پله به پله و با تلاش بالا برویم.

دیدگاه‌ها