کد خبر : 1747612 | 18 فروردين 1400 ساعت 12:38 | 111.4K بازدید | 25 دیدگاه

کلوپ روی اعصاب مادریدی‎‌ها: حداقل آنفیلد مناسب است!

پاسخ زیدان به طعنه کلوپ در مورد ورزشگاه رئال

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست 3-1 برابر رئال مادرید از شرایط استادیومی که این بازی در آن برگزار شد، انتقاد کرد.

پاسخ زیدان به طعنه کلوپ در مورد ورزشگاه رئال

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، به اظهارات کلوپ درباره استادیوم "عجیبی" که در آن مادریدی ها میزبان لیورپول شدند، پاسخ داده است.

پس از شکست 3-1 لیورپول در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ برابر رئال مادرید، اکنون فصل فاجعه بار قرمزها برای تبدیل شدن به یک کابوس تمام عیار به مویی بند است.  ترنت الکساندر آرنولد و الیسون هر دو روی گل هایی که لیورپول دریافت کرد مقصر بودند.

 

1588314

 

این بازی در ورزشگاه شش هزار نفری دی استفانو برگزار شد چرا که رئال مادرید با استفاده از غیبت تماشاگران در بازی های فوتبال دست به بازسازی سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه تاریخی خود، زده است و بیش از یک سال است که از این استادیوم استفاده می کند. موقعیتی که کلوپ از آن با واژه "عجیب" یاد کرد و سرمربی آلمانی امیدوار است که برگزاری دیدار برگشت در یک استادیوم "مناسب" به نفع قرمزها کار کند.

 

1588197

 

کلوپ گفت: "بازی در آنفیلد، با حضور تماشاگران یا بدون تماشاگران، باید خیلی موقعیت دشواری برای رئال مادرید باشد. امشب واقعا عجیب بود. به خاطر استادیوم موقعیت دشوار و متفاوتی بود.

آنفیلد حداقل استادیومی مناسب است و این برای ما خوب خواهد بود."

زیدان در پاسخ به این اظهارات کلوپ گفت: "من نظری درباره آنچه یورگن گفته ندارم. ما به بازی دراین استادیوم افتخار می کنیم!"

دیدگاه‌ها