کد خبر : 1747640 | 18 فروردين 1400 ساعت 14:22 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو آسنسیو:

ماه های اخیر تا توانستند به من توهین کردند

ستاره رئال مادرید که پس از مصدومیت یک ساله رباط صلیبی چند ماهی است به میادین برگشته، حالا به فرم خوب خودش نزدیک تر از همیشه است.

ماه های اخیر تا توانستند به من توهین کردند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته بر خلاف تصور کار راحتی مقابل لیورپول داشت و شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. تیم تحت هدایت زیدان در همه خطوط برتر بود و در نهایت با دبل وینیسیوس و تک گل مارکو آسنسیو توانست 3-1 برنده شود. گل قرمزها را نیز محمد صلاح به ثمر رساند.

به این ترتیب رئال گام بلندی به سمت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برداشت و هفته بعد در آنفیلد باید از برتری شب گذشته خود دفاع کند.

 

 

1588157

 

 

آسنسیو یک یکی از خوب های میدان بود در پایان بازی گفت:« از گلی که زدم و به خاطر پیروزی تیم بسیار خوشحالم اما کار تمام نشده و هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

نیمه اول خیلی خوبی داشتیم ولی در ابتدای نیمه دوم لیورپول کار را قدرتمندانه شروع کرد و برای دقایقی تحت فشار قرار گرفتیم. گل بدی دریافت کردیم ولی می دانستیم که اگر بازهم پرس بزنیم و نمایش نیمه اول تکرار شود، می توانیم بازهم به گل برسیم. تیم بهتر میدان بودیم و لایق این پیروزی.»

 

 

1588177

 

 

آسنسیو ادامه داد:« متاسفانه در ماه های اخیر توهین های زیادی به من شد و انتقادات بی رحمانه ای کردندولی کنارم افرادی را دارم که از من به خوبی حمایت می کنند و هر روز انرژی می دهند. گلی که زدم تقدیم به آنها. تیم منسجمی داریم و مهم نیست چه کسی در میدان باشد. نیمکت نشین ها نیز حمایت می کنند که این فاکتور بسیار مهمی است. همیشه می دانستم می توانم به روزهای اوجم برگردم و منتظر فرصت بودم. خوشحالم که در مهمترین مقطع فصل به فرم همیشگی ام برگشته ام.»

 

دیدگاه‌ها