کد خبر : 1747721 | 18 فروردين 1400 ساعت 19:57 | 55.4K بازدید | 8 دیدگاه

تنش در اردوی بایرن؛ هانسی فلیک رفتنی است؟

تنش در مورد آینده هانسی فلیک به اوج رسیده و احتمال جدایی او از بایرن مونیخ وجود دارد.

تنش در اردوی بایرن؛ هانسی فلیک رفتنی است؟

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای نشریه بیلد، هانسی فلیک نمی خواهد با ادامه بحث و جنجال درباره آینده خود، اهداف فصلی بایرن مونیخ در این فصل یعنی کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان را به خطر بیندازد. بنابراین این سرمربی باتجربه بنابراین سکوت اختیار کرده، بعد از پایان فصل شرایط را دوباره ارزیابی کرده و در مورد آینده تصمیم می گیرد.

 

1587159

 

اما اخیرا هانسی فلیک به روسای باشگاه اطلاع داده که از وضعیت فعلی خود راضی نیست و در تابستان در مورد آینده و شرایط پیش رو بازنگری خواهد کرد. افزایش تنش ها با حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه و نظرات متفاوت در مورد تیم و نقل و انتقالات برای او تعیین کننده بوده و هانسی فلیک در صورت ادامه این روند تمایلی به ماندن در رختکن بایرن مونیخ ندارد.

 

در واقع هانسی فلیک قصد دارد خودش زمام تمامی امور را به عهده بگیرد، اما صالح حمیدزیچ اصرار دارد که مسئول نقل و انتقالات باشد. اما در بایرن مونیخ نقل و انتقالات همیشه به عهده هیئت مدیره بوده و سرمربی تنها وظیفه امور فنی و تمرین دادن بازیکنان موجود را به عهده دارد و این سیاست سالهاست در این باشگاه پیاده می شود. این در حالیست که با قطعی شدن جدایی یوواخیمم لوو از تیم ملی آلمان، اخبار زیادی در مورد احتمال حضور هانسی  فلیک روی نیمکت ژرمن ها وجود دارد و در واقع از همین شغل بعدی برای سرمربی فعلی بایرن مونیخ رزرو شده است.

دیدگاه‌ها