کد خبر : 1747764 | 18 فروردين 1400 ساعت 23:18 | 38.2K بازدید | 1 دیدگاه

لحظه دلهره‌آور برای روزبه؛

سیوهای نجات چشمی برای سقوط شفر!(عکس)

مدافع ایرانی ام‌صلال در لحظات پایانی دیدار با السیلیه یک نجات دروازه داشت و منجر به برتری تیمش شد.

سیوهای نجات چشمی برای سقوط شفر!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ام‌صلال قطر در حالی امشب با بهره‌مندی از روزبه چشمی در ترکیب خود موفق به کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر برابر السیلیه شد که درخشش مدافع ایرانی این تیم، موجب شد تا بقای آنها در لیگ ستارگان قطعی شود.

 

السیلیه که هفته قبل با گل رامین رضاییان به برتری رسیده بود، امشب هم با استفاده از ارسال‌های خطرناک او و همچنین حرکات و ضربات خطرناک تیاگو و مهند علی برای گلزنی مقابل ام‌صلال تلاش می‌کرد که بازی منسجم در خط دفاعی آنها ازجمله عملکرد درخشان روزبه چشمی اجازه نداد یاران رضاییان به گل برسند.

 

در دقیقه ۷ این مسابقه نزدیک بود السیلیه روی ارسال رامین رضاییان که با دفع اشتباه ان‌دیایه همراه بود، با پاس عبدالقادر الیاس و ضربه زمینی مهند علی به گل برسد که شوت زمینی این ستاره عراقی را روزبه چشمی از روی خط دروازه برگشت داد و با این دفع توپ امیدهای تیمش در این بازی را زنده نگه داشت.

 

 

 

در ادامه مسابقه نیز یاران رضاییان حملات زیادی روی دروازه ام‌صلال به وجود آوردند تا گل خورده را جبران کنند که فرصت‌های آنها یکی پس از دیگری هدر رفت و چشمی نیز با دفع توپ‌های خود در نبردهای هوایی و زمینی مانع از رسیدن السیلیه به گل شد.

 

اما صحنه مهم دیگر این مسابقه در دقیقه ۸۹ اتفاق افتاد؛ جایی که السیلیه باز هم در آستانه گلزنی قرار داشت، اما پس از آنکه دفع توپ روزبه چشمی به تیرک دروازه اصابت کرد و به مهند علی رسید، این ستاره عراقی می‌توانست اشتباه خود در ابتدای بازی را جبران کند و گل تساوی را بزند که باز هم مدافع ایرانی ام‌صلال مقابل او ایستادگی کرد.

 

شوت مهند علی در این صحنه را چشمی از روی خط دروازه برگشت داد و در ریباند هم ضربه این ملی‌پوش عراقی با ایستادگی روزبه مقابل توپ دفع شد تا دروازه ام‌صلال بسته بماند و این تیم به برتری یک بر صفر برسد.

 

1588487

 

1588488

 

پیروزی ام‌صلال در این مسابقه منجر به بقای این تیم در لیگ ستارگان قطر در فاصله یک هفته به پایان بازی‌ها شد و کاری کرد تا تیم رده یازدهمی الخور که هدایت آن را وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال و روزبه چشمی برعهده دارد، به مرحله پلی‌آف برود و تبدیل به گزینه جدی سقوط شود.

 

1588490

 

1588489

 

1588492

دیدگاه‌ها