کد خبر : 1747798 | 19 فروردين 1400 ساعت 02:22 | 46.9K بازدید | 6 دیدگاه

هانسی فلیک: اگر بازی را دیدید خوش بین باشید!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل پاری سن ژرمن رضایت دارد.

هانسی فلیک: اگر بازی را دیدید خوش بین باشید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که موقعیت های گلزنی پرشماری ایجاد کرد، بدشانس بود که در خانه خود با نتیجه 2-3 مغلوب پاری سن ژرمن شد تا شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی نداشته باشد. اما هانسی فلیک معتقد است با این سبک بازی، آنها می توانند به صعود در دیدار برگشت و جبران این نتیجه امیدوار باشند.

 

هانسی فلیک گفت: "بایرن مونیخ همیشه 90 دقیقه در زمین می جنگد و این همان کیفیتی است که تیم ما را متمایز می کند. هر روز قادر به استفاده از بازیکنان کمتری نسبت به گذشته هستیم، اما تلاش می کنیم بیشترین بهره از افراد موجود را داشته باشیم. البته برخی بازیکنان ناراحت و ناامید شده اند، اما ما باید تغییر شکل داده و این احساس فعلی را به انرژی برای بازی برگشت روز سه شنبه هفته بعد تبدیل کنیم.

 

1588602

 

حریف با چند موقعیتی که خلق کرد موفق به زدن سه گل شد، اما ما موقعیت های زیادی داشتیم. امروز می توانستیم نتیجه خوبی بگیریم، اما حملات ما از بازده لازم برخوردار نبود. با این حال از عملکرد و نحوه بازی بایرن مونیخ راضی هستم و ما واقعا فوتبال بازی کردیم.

 

ما موقعیت های زیادی داشتیم، سبک بازی ما چشمگیر بود. من علاقه ای به شکست ندارم، اما اگر قرار به باختن باشد نیز حداقل کاش با ارائه چنین فوتبالی شکست بخورید. اگر امروز به بازی ما نگاه کرده باشید می توانید در مورد دیدار برگشت ما در پاریس خوش بین باشید.

 

هم لئون گورتزکا و هم نیکلاس سوله دچار آسیب دیدگی عضلانی شده اند. آنها به زودی مورد آزمایش قرار می گیرند تا مشخص شود ما تا چه مدت قادر به استفاده از این دو بازیکن نخواهیم بود.

 

اشتباه مانوئل نویر روی گل اول پاری سن ژرمن؟ نویر تا به حال بارها دروازه بایرن مونیخ را نجات داده و از نظر من که بهترین دروازه بان جهان است."

دیدگاه‌ها