کد خبر : 1747850 | 19 فروردين 1400 ساعت 13:45 | 48.7K بازدید | 5 دیدگاه

ما یک الگوی موفق از لیگ قهرمانان 2020 داریم؛

شیخ سلمان: از درخواست میزبانی شما خیلی متشکریم!

شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز امیدواری کرد که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی با موفقیت برگزار شوند.

شیخ سلمان: از درخواست میزبانی شما خیلی متشکریم!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال آسیا در حالی به استقبال مسابقات حساس و سرنوشت ساز باشگاهی و ملی می‌رود که به خاطر کرونا امکان برگزاری بازی ها به شکل معمول وجود نداشته و ای اف سی تصمیم گرفته که مثل سال پیش به صورت مجتمع بازی ها را برگزار کند.

 

شیخ سلمان در حاشیه مجمع ای اف سی که در بحرین برگزار شد، در این خصوص گفت: «اتمام موفقیت آمیز لیگ قهرمانان آسیا الگویی را به ما داده است که در سال 2021 با اطمینان بیشتری به آن اعتماد خواهیم کرد و ما از اتحادیه فوتبال قطر ، مقامات قطر و کادر پزشکی به خاطر تعهد و حمایت خود تشکر می کنیم.»

 

او همچنین با اشاره به بازی های پیش رو عنوان کرد: «از تمام کشورهایی که درخواست میزبانی داشتند، بسیار متشکریم. مخصوصا از عربستان که در ماه رمضان، سه گروه را میزبانی خواهد کرد. ما همچنین می خواهیم از همه فدراسیون های ملی عضو که توافق کرده اند در هفته ها و ماه های آینده مسابقات تیم های ملی و باشگاه ها را برگزار کنند ، قدردانی کنیم.»

 

رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه اظهار داشت: «لازم بود که به جهانیان نشان دهیم که فوتبال آسیا آماده بازگشت است و ما همچنین باید به بازیکنان ، تیم ها و هواداران در سراسر قاره اطمینان دهیم که در موقعیت ایده آل برای برگزاری مسابقات امن و در سطح کلاس جهانی هستیم.»

 

قرار است سی و یکمین مجمع ای اف سی در نوامبر آینده به میزبانی دوحه برگزار شود.

دیدگاه‌ها