کد خبر : 1747896 | 19 فروردين 1400 ساعت 18:10 | 53.2K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای کیکر

دورتموند جانشین احتمالی هالند را انتخاب کرد

اگر ارلینگ هالند از دورتموند برود، این باشگاه ستاره اشتوتگارت را جایگزین خواهد کرد.

دورتموند جانشین احتمالی هالند را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند ابتدا به شهر بارسلونا رفتند و با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شدند. آنها دو ساعت به گفت و گو نشستند و در این ملاقات لاپورتا از تمایل جدی خود برای جذب ستاره نروژی دورتموند خبر داد.

رایولا و آلف هالند سپس راهی شهر مادرید شدند و از کمپ رئال بازدید کردند. این دو موفق به ملاقات با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید نشدند چرا که او یک ساعت زودتر دفتر خود را ترک کرده بود.

 

 

1587004

 

 

فردای همان روز رایولا و الف هالند به انگلیس رفتند تا با چند تیم این کشور مذاکره کنند. رئال، بارسا، سیتی، چلسی و پی اس جی را مهمترین تیم های خواهان ارلینگ هالند می دانند و گفته می شود اگر دورتموند نتواند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد،  جدایی هالند قطعی است.

 

 

1588683

 

 

طبق ادعای کیکر، سران دورتموند از حالا می دانند که در صورت جدایی هالند چه بازیکنی را جایگزین او خواهند کرد.

این هفته نامه معتبر گزارش داده است که ساسا کالاجژیک بازیکن متولد اتریش 23 ساله اشتوتگارت مورد توجه دورتموند قرار دارد. او سال 2019 از آدمیرا واکر اتریش با 1.75 میلیون یورو جذب شد و فصل جاری توانسته 13 گل به ثمر برساند و 4 پاس گل نیز در 26 بازی داده است. او یکی از پدیده های این فصل فوتبال آلمان است و رقم انتقالش 30 میلیون یورو خواهد بود. کالاجژیک مورد توجه اورتون نیز قرار دارد.

 

 

1588681

 

دیدگاه‌ها