کد خبر : 1747904 | 19 فروردين 1400 ساعت 18:42 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

لک و تقابل دوباره با نساجی قائمشهر (عکس)

گلر پرسپولیس در آستانه حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر حمله وران نساجی محک خواهد خورد.

لک و تقابل دوباره با نساجی قائمشهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با توجه به شرایط کرونایی و وضعیتی که در اردوی نساجی مازندران شکل گرفته بود، همه در انتظار لغو دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران بودند، این دیدار با تصمیم سازمان لیگ از دقایقی دیگر استارت خواهد خورد و برگزار می‌شود.

 


نیما میرزازاد و حامد لک در بازی امروز در شرایطی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت که در دوره حضور گلر پرسپولیس در نساجی با یکدیگر هم تیمی بودند و از رفاقت زیادی برخوردارند.

 

حامد لک در کنار علی شجاعی و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که سابقه حضور در نساجی مازندران را در کارنامه دارند و باید به این جمع فرشاد فرجی را هم اضافه کرد که در بازی امروز به دلیل ابتلا به کرونا غیبت دارد.

 


لک پیش از شروع بازی با بوژیدار رادوشوویچ اینچنین تصویر یادگاری خود را مقابل دوربین امیرحسین خیرخواه ثبت می‌کنند. دو گلر آماده این روزهای پرسپولیس در رقابتی شدید با یکدیگر این تیم را به مقصد دستیابی به پنجمین قهرمانی پیاپی پیش می‌برند.

 

 

گلر پرسپولیس که با دعوت به اردوی تیم ملی اکنون انگیزه زیادی دارد، امروز در شرایطی برابر نساجی مازندران قرار خواهد گرفت که سابقه حضوری موفق در جمع قائمشهری‌ها را در کارنامه دارد.  لک امیدوار است در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با درخشش در این بازی و دستیابی به کلین شیتی دیگر با روحیه مناسب راهی هند شود و باید دید چه عملکردی مقابل حمله وران حریف به جا خواهد گذاشت.

 


بازار داغ کری قبل از بازی بین دو گلر نساجی مازندران و پرسپولیس داغ است؛ آیا میرزازاد قادر خواهد بود اینبار خط هجومی یحیی گل محمدی را ناکام بگذارد یا تیمش همانند دیدارهای قبلی به نتیجه مطلوب در آزادی دست نخواهد یافت؟

 

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها