کد خبر : 1747930 | 19 فروردين 1400 ساعت 21:00 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

آرزومندی: نوع دفاع بازیکنان نفت خطاست

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: رسم اشتباهی در بسکتبال است که وقتی تیمی می‌بازد یا عقب می‌افتد به مربی‌اش اجازه اعتراض داده می‌شود.

آرزومندی: نوع دفاع بازیکنان نفت خطاست

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد شکست تیمش مقابل نفت آبادان در بازی دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به تیم نفت تبریک می‌گویم. آنها خوب بازی کردند و برنده شدند، اما این رسمی که در بسکتبال ایران ایجاد شده است، درست نیست.

 

سرمربی مهرام ادامه داد: این رسم اشتباهی در بسکتبال است که وقتی تیمی می‌بازد یا عقب می‌افتد به مربی‌اش اجازه اعتراض داده می‌شود.

 

آرزومندی گفت: کاری به این بازی ندارم، ما بد بودیم و باخت‌مان هم مربوط به داوری نمی‌شود و مقصرش من هستم، اما حرف من کلی است.

 

وی تصریح کرد: هیچ جای دنیا، مربی اجازه صحبت درباره داوری را ندارد. شاید من به‌عنوان مربی بتوانم به صورت مکتوب برای فدراسیون بنویسم که به قضاوت فلان داور اعتراض داریم، اما اینکه مربی در مصاحبه درباره داوری صحبت کند، درست نیست. 

 

آرزومندی در پایان گفت: نوع دفاع بازیکنان نفت، پیک‌هایی که می‌گذارند و با دست بازی می‌کنند، خطاست. من هرگز از ابتدای فصل از تیمم چنین دفاعی نخواسته‌ام.

 

دیدگاه‌ها