کد خبر : 1747990 | 20 فروردين 1400 ساعت 10:23 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

داوید ترزگه:

امباپه جانشین حقیقی مسی و رونالدو است

دیوید ترزگه، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، از کیلیان امباپه، مهاجم جوان PSG، برای گرفتن توپ طلا حمایت کرد.

امباپه جانشین حقیقی مسی و رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، دیوید ترزگه معتقد است که کیلیان امباپه جانشین بر حق مسی و رونالدو است و ستاره سابق تیم ملی فرانسه از مهاجم جوان فرانسوی برای بردن توپ طلا حمایت می کند.

مسی و رونالدو در 13 سال گذشته روی هم 11 توپ طلا برده اند و نام خود را در میان بهترین بازیکنان جهان ثبت کرده اند. هر چند هر دو فوق ستاره جهاره فوتبال به آخرین سال های دوران بازی‌شان نزدیک می شوند و مسی 33 سال و رونالدو 36 دارد. ترزگه معتقد است که امباپه در بهترین موقعیت برای جانشینی این دو در بالاترین سطح فوتبال جهان است.

 

1588973

 

ترزگه درباره اینکه آیا امباپه را به عنوان یکی از نامزهای بردن توپ طلا در آینده می بیند یا خیر، گفت: "او به هر حال در مسیر درستی است. او خود را به عنوان جانشین برحق مسی و رونالدو اثبات کرده است. او بهترین کسی است که می تواند جای آنها را بگیرد."

پس از فصلی درخشان در PSG و در بزرگترین رقابت های اروپایی، از امباپه در حال حاضر به عنوان یکی از بخت های اصلی بردن توپ طلا در سال 2021 نام برده می شود. ستاره فرانسوی در این فصل در هشت بازی در چمپیونزلیگ هشت گل به ثمر رسانده است از جمله دو گلی که در دیدار با بایرن مونیخ در روز چهارشنبه در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها به ثمر رساند.

 

1588974

 

ترزگه افزود: "اعتراف می کنم که او همیشه من را متحیر می کند. بازی های بزرگ به بازیکنان بزرگ تعلق دارند.  این یک کار بدیهی و پیش پا افتاده نیست. کیلیان بار دیگر این موضوع را به درخشان ترین شکل ممکن نشان داد. این نشانه بزرگان است. او در این بازی های بسیار سطح بالا از انگیزه بیشتری برخوردار است. ما قبلا هم این را برابر بارسلونا دیده بودیم. اینطور به نظر می رسد که او در این بازی ها راحت است. او هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی قدرتمند است.

هر وقت که از او انتظار نمایش خوبی می رود، او واکنش درستی نشان می دهد. در لیگ یک فرانسه گاهی این کمتر به چشم می آید هر چند که آمار گل هایش به جای او سخن بگویند."

دیدگاه‌ها