کد خبر : 1748032 | 20 فروردين 1400 ساعت 13:41 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

گری نویل:

واران خرید رویایی منچستر یونایتد است

گری نویل، ستاره سابق شیاطین سرخ، معتقد است که رافائل وارارن، ستاره رئال مادرید، می تواند خریدی رویایی برای منچستریونایتد باشد، هر چند این تیم در دیگر نقاط زمین نیز نیاز به تقویت دارد.

 واران خرید رویایی منچستر یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل مشتاق است تا در تابستان پیش رو رافائل واران را در اولدترافورد ببیند اما تاکید می کند که یونایتد در چندین پست نیازمند تقویت است. نویل وارارن را خریدی رویایی برای شیاطین سرخ می داند و به سولسشر توصیه کرده تا با گرفتن بازیکنان جدید تیمش را درسه ناحیه تقویت کند.

پیشبینی می شود که منچستریونایتد در پنجره تابستانی بسیار فعال باشد و بازیکنان زیادی را جذب کند. گفته می شود شیاطین سرخ قصد دارند یک دفاع وسط مطمئن دیگر را به جمع خود اضافه کنند. نویل معتقد است که تقویت منچستریونایتد در آن منطقه از زمین باید اولویت سولسشر باشد.

 

1589074

 

گری نویل که در اکانت توییتر خود ساعتی را به پرسش و پاسخ با فوتبال دوستان اختصاص داده بود، در پاسخ به این سوال که با کدام بازیکن از تیم های رقیب قرارداد امضا می کنی، توییت کرد "واران".

از نویل همچنین پرسیده شد که سولسشر در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی باید در کدام مناطق زمین بیش از بقیه به فکر تقویت تیم خود باشد؟ نویل پاسخ داد: مدافع میانی، مهاجم و وینگر راست. نویل البته پیشنهاداتی برای شیاطین سرخ در دیگر مناطق زمین نیز داشت.

 

1589076

 

رافائل واران و سرخیو راموس، دو مدافع رئال مادرید، از گزینه های هستند که منچستریونایتد برای تقویت خط دفاع خود در نظر دارد. در یک سوم پایانی زمین نیز یونایتد یکی از تیم هایی است که چشم به امضای قرارداد با ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، دارد.

جیدون سانچو، هم بازی انگلیسی هالند در دورتموند، نیز یکی از اهداف شیاطین سرخ در این سال ها بوده است و ممکن است در تابستان پیش رو بالاخره این بازیکن پا به اولدترافورد بگذارد. عثمان دمبله، ستاره بارسلونا، نیز از دیگر اهداف یونایتد در تابستان خواهد بود.

دیدگاه‌ها