کد خبر : 1748046 | 20 فروردين 1400 ساعت 14:29 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

جدال ابراهیمی با بن عطیه برای کسب سهمیه

تیم فوتبال الاهلی با حضور امید ابراهیمی، امیدوار است با کسب نتیجه لازم برابر الدحیل، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

جدال ابراهیمی با بن عطیه برای کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی رقابت های لیگ ستارگان قطر از امروز آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها، الاهلی در استادیوم حمد بن خلیفه به مصاف الدحیل می رود تا با کسب امتیازات لازم، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.


الاهلی در حال حاضر با 33 امتیاز در رده چهارم ایستاده و الریان 34 امتیازی را بالاتر از خود می بیند و همچنین القطر که با 32 امتیاز در رده پنجم است، امیدوار به توقف دو رقیب بالای سر خود است تا بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.


روزنامه الشرق چاپ دوحه با انتشار تصویری از امید ابراهیمی در کنار مهدی بن عطیه مدافع مراکشی الدحیل نوشته است که این دیدار برای الاهلی بسیار سرنوشت ساز خواهد بود و یاران امید برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان، باید مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان به برتری دست پیدا کنند.

 

1589101


در سوی مقابل، الدحیل برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا، قصد دارد آخرین دیدار خود در لیگ ستارگان قطر را با برتری پشت سر بگذارد تا با روحیه بالایی عازم جده شده و در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند. جایی که آنها با استقلال، الاهلی عربستان و الشرطه عراق در یک گروه قرار دارند.


در دیگر دیدارهای امروز، الریان به مصاف الخور می رود. شاگردان وینفرد شفر در الخور برای فرار از حضور در دیدار پلی آف سقوط یا بقا، به سه امتیاز این بازی نیاز دارند و یاران شجاع خلیل زاده نیز برای از دست ندادن رتبه سوم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال پیروزی در این بازی هستند. الریان یکی از حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها