کد خبر : 1748062 | 20 فروردين 1400 ساعت 16:02 | 56K بازدید | 7 دیدگاه

هازارد فردا بازی نمی کند

زیدان: مسی باید تمدید کند و در بارسا بماند

زین الدین زیدان ابراز امیدواری کرد که سرخیو راموس با رئال و لئو مسی با بارسا تمدید کنند.

زیدان: مسی باید تمدید کند و در بارسا بماند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در حساس ترین بازی هفته 30 لالیگا میزبان بارسلونا خواهد بود. هر دو تیم در شرایط مطلوبی قرار دارند و بدون شک یکی از حساس ترین ال کلاسیکوهای سال های اخیر محسوب می شود. بارسا با اتلتیکوی صدرنشین یک امتیاز و رئال سه امتیاز اختلاف دارد و برنده بازی می تواند امیدواری های زیادی به کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

 

 

1588317

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« تمرینات ما مثل همیشه بوده و می دانیم که بازی دشواری خواهد بود. بازی بسیار سخت که سطح توقعات در آن خیلی بالاست. پس از بازی با لیورپول خوب استراحت کرده ایم و حالا آماده پذیرایی از بارسلونا هستیم. این بازی هم مثل بازی با کادیز سه امتیاز دارد؛ هرچند اهمیت و بُعد رسانه ای بالاتری خواهد داشت.»

 

پیروز بازی شانس اصلی قهرمانی لالیگا:« اتلتیکو فعلا از هر دوی ما جلوتر است و تا روز پایانی سرنوشت مشخص نمی شود. مدت هاست این را می گویم. لالیگای امسال نزدیک و فشرده است و نبرد قهرمانی بین سه تیم است. تا روز پایانی چیزی مشخص نیست. هنوز امتیازات زیادی باقی مانده است.»

 

 

1583349

 

 

وینیسیوس:« از او راضی هستیم و از بازی هایش لذت می بریم ولی معتقدم باید او را راحت گذاشت. نباید خیلی از وینیسیوس صحبت کرد و به مقایسه پرداخت. وینی بسیار جوان است و او را آسوده خاطر می بینم. از این بابت خوشحالم چون پیرامونش مسائل زیادی مطرح می شود و در کانون اخبار است.»

 

وضعیت هازارد:« بهتر شده ولی ادن در ال کلاسیکو نخواهد بود چرا که مشکلات مصدومیت هنوز با اوست و باید زمان داد. خوشبختانه مجموعه ای غنی و با کیفیت دارم و این باعث می شود دغدغه ای برای بازی فردا از جانب بازیکنان نداشته باشم. همه آماده و در خدمت تیم هستند.»

 

 

1588655

 


آخرین ال کلاسیکوی راموس؟:« امیدوارم اینطور نباشد و با ما تمدید کند.»

 

شکست و خداحافظی با قهرمانی:« خیر؛ به این فکر نمی کنم. فردا همه توان مان را در زمین می گذاریم تا برنده شویم.»

 

 

1588977

 

 

شوق امباپه برای پیوستن به رئال:« او را خیلی خوب می شناسم. کیلیان بازیکن من نیست و نمی توانم در موردش حرف بزنم. برایم فقط بازی فردا مهم است. امباپه بازیکن بزرگی است و در مورد وضعیت آینده او، باید ببینیم که چه می شود.»

 

آخرین ال کلاسیکوی مسی:« دوست ندارم این آخرین ال کلاسیکوی مسی باشد و امیدوارم در بارسلونا بماند. او در بارسا راحت است و برای لالیگا هم خوب خواهد بود که ماندنی شود.»

 

 

1589136

 

 

مسی و ناکامی در گلزنی به رئال در شش بازی متوالی:« می دانیم مسی چه بازیکنی است. او می تواند شش ال کلاسیکوی متوالی هم گل نزند ولی ارزش هایش زیر سوال نمی رود. توجه داشته باشید که ما برابر بارسا قرار می گیریم و نه لیونل مسی. بارسا بازیکنان خوب زیادی دارد. هدف ما مهار نقاط قوت این تیم است که البته کم هم نیستند.»

 

دیدگاه‌ها