کد خبر : 1748273 | 21 فروردين 1400 ساعت 17:55 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال و چگونه در 4روز، 15میلیون یورو از دست بدهید

رئال مادرید از غیبت هوادارانش در دو بازی برابر لیورپول و بارسا 15 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

رئال و چگونه در 4روز، 15میلیون یورو از دست بدهید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سانتیاگو برنابئو از مارس 2020 دیگر در دسترس رئال مادرید نیست. پس از پاندمی کرونا و برگزاری بازی ها پشت درهای بسته، باشگاه مادریدی تصمیم به انتقال بازی هایش به ورزشگاه کوچک دی استفانو گرفت و برنابئو تحت بازسازی قرار گرفت و برنامه این است که از شروع فصل بعد پذیرای بازی های رئال باشد.

 

 

1589378

 

 

یک سال از پاندمی کرونا می گذرد و در اسپانیا هنوز اجازه برگزاری بازی ها با حضور تماشاگر صادر نشده که این قضیه به خصوص برای باشگاه های بزرگی مثل رئال و بارسا ضرر و زیان اقتصادی هنگفتی به دنبال داشته است.

 

برای مثال رئال مادرید از غیبت هوادارانش در بازی سه شنبه شب برابر لیورپول و امشب برابر بارسا معادل 15 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

دیدار برابر لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 85 هزار نفر را به ورزشگاه می کشاند و با توجه به بلیت فروشی و حق پخش بازی ها، رقم 10 میلیون یورو به خزانه رئال تزریق می شد.

 

 

1589379

 

 

دیدار امشب برابر بارسا از لحاظ مالی به اندازه یک بازی در مراحل بالای لیگ قهرمانان سود مالی ندارد ولی حساس ترین بازی لالیگا 5 میلیون یورو می توانست برای رئال مادرید به همراه داشته باشد.

در بازی های معمولی لالیگا که به طور متوسط نسبت به بازی با لیورپول و بارسا  از حیث حضور تماشاگر در ورزشگاه شاهد افت 25 هزار نفری تماشاگر هستیم نیز رئال مادرید 3 میلیون یورو درآمدزایی می کرد.

 

دیدگاه‌ها