کد خبر : 1748321 | 21 فروردين 1400 ساعت 20:46 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مالدینی تایید کرد؛ زلاتان در آستانه تمدید با میلان

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، تایید کرد که این باشگاه با زلاتان ابراهیموویچ به توافق رسیده و به زودی قرارداد این ستاره سوئدی با روسونری تمدید خواهد شد.

مالدینی تایید کرد؛ زلاتان در آستانه تمدید با میلان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال زلاتان ابراهیموویچ به میلان در ژانویه 2020، این ستاره سوئدی به یک مهره تعیین‌کننده در ترکیب تیم استفانو پیولی تبدیل شد و در واقع می‌توان گفت که ایبرا در آستانه 40 سالگی نیز کاملا آماده به نظر می‌رسد و اصلا بعید نیست که بتواند دو، سه سال دیگر در همین فرم به کار خود ادامه دهد.

 

نمایش های درخشان زلاتان ایبراهیموویچ در ترکیب روسونری باعث شد که تمدید قرارداد با او به خواسته مهم هواداران میلان تبدیل شود. از طرف دیگر خود این بازیکن نیز در چندین مصاحبه برای ماندن در جمع شاگردان استفانو پیولی چراغ سبز نشان داده و به نوعی علاقه خود را برای تمدید قرارداد با میلان اعلام کرده بود.

 

 

1588902

 

 

در همین ارتباط پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان، تایید کرده که تمام توافق لازم برای تمدید قرارداد با زلاتان صورت گرفته و تنها برخی جزئیات باقی مانده است. مالدینی گفت: " ما به توافق با ایبرا بسیار نزدیک هستیم. فقط برخی جزئیات باقی مانده است."

 

هاکان چالهان اوغلو و جان‌لوئیجی دوناروما دیگر بازیکنانی هستند که میلان به دنبال تمدید با آنهاست. مالدینی در ادامه پیرامون پروسه تمدید قرارداد با ستاره‌های روسونری گفت: " اینها تمدید قراردادهایی است که باید انجام شوند. من اینجا هستم تا بهترین کارها را برای باشگاه انجام دهم نه اینکه قضاوت کنم اما در عین حال می‌دانیم که برای رسیدن به یک توافق باید دو طرف راضی و خوشحال باشند."

 

 

1585223

دیدگاه‌ها