کد خبر : 1748351 | 21 فروردين 1400 ساعت 22:54 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلربایی سرخ‌پوش ایرانی در قطر

مهرداد محمدی، مسی در نقش تکشاخ!

ستاره ایرانی العربی در آخرین بازی فصل فوق‌العاده ظاهر شد و هت‌تریک کرد.

مهرداد محمدی، مسی در نقش تکشاخ!

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که درخشش یک بازیکن ایرانی با حرکات تکنیکی، شوت‌های خطرناک و سه گلی که در دیدار با السیلیه زد، معدود تماشاگران ورزشگاه سحیم بن حمد را به تشویق وادار کرد.

 

مهرداد محمدی با وجود اینکه در هفته‌های اخیر بازی خوبی انجام داده بود، اما پایان خوشی در لیگ ستارگان قطر داشت و توانست گزارشگر الکاس را به وجد بیاورد و تیمش را در آخرین مسابقه فصل به برتری ۳ بر یک مقابل السیلیه و یاران رامین رضاییان برساند.

 

1589571


مهرداد محمدی گل دوم تیمش را در دقیقه 27 بعد از یک کنترل توپ حرفه ای و شوتی سرکش و غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه وارد دروازه حریف کرد.

 

 

العربی امشب به پیروزی خانگی پُر گل مقابل السیلیه دست یافت که هر سه گل این تیم در این مسابقه را مهرداد محمدی به ثمر رساند و پس از زدن یک ضربه پنالتی در دقیقه ۱۰ ، دو گل با خلاقیت فردی و استفاده از قدرت شوت‌زنی و دریبل‌زنی خود وارد دروازه یاران رضاییان کند و در رده ششم جدول برترین گلزنان فصل بایستد.

 

محمدی که به غیر از دو مسابقه، در ۲۰ بازی دیگر این فصل لیگ ستارگان قطر به میدان رفته بود، توانست تا پیش از دیدارهای هفته پایانی ۷ گل به ثمر رساند، اما بهترین نمایش فصل خود را در دیدار امشب برابر السیلیه ارائه کرد که توانست هت‌تریک کند و بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

 

1589572


مهرداد محمدی گل سوم خود را در این دیدار در دقیقه 81 به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند. او با حرکتی پا به توپ که نشان از سرعت و قدرت بدنی بالایش داشت وارد محوطه جریمه حریف شد و پس از دریبل دروازه بان، توپ را به تور دروازه چسباند.

 

 

ستاره سابق سپاهان فصل گذشته را در آوس پرتغال سپری کرد و با وجود سقوط تیمش یکی از برترین گلزنان لیگ برتر این کشور بود، اما با اینکه گفته می‌شد امکان دارد راهی لیگ یک یا دو فرانسه شود، لیگ ستارگان قطر را انتخاب کرد و توانست سال درخشانی را با العربی سپری کند.

 

مهرداد محمدی در حالی امشب تعداد گل‌های خود را دو رقمی کرد که گل اول را از روی نقطه پنالتی، گل دوم را با حرکت در عرض و شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه و گل سوم را با استفاده از سرعت بالای خود و دریبل دروازه‌بان  به ثمر رساند تا با این علمکرد احتمالا حکم به تداوم حضورش در فوتبال قطر بدهد.

 

1589574

 

بدون تردید نمایشی که مهرداد محمدی امسال و به ویژه در بازی پایان فصل برای العربی ارائه کرد، موجب می‌شود تا دوباره پیشنهادات قطری و خارجی دریافت کند و بعید است احتمال بدهیم که او پس از دو سال دوباره به ایران برمی‌گردد و برای یک باشگاه لیگ برتری بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها