کد خبر : 1748356 | 21 فروردين 1400 ساعت 23:07 | 72.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیگه حرفام برات اهمیتی ندارن؟

اخراج زلاتان به دست محسن قهرمانی ایتالیا

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان در حالیکه هیچکس انتظارش را نداشت، به دلیل بکار بردن کلمات نامناسب، از زمین مسابقه اخراج شد.

اخراج زلاتان به دست محسن قهرمانی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی ام رقابت های سری آ ایتالیا آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال میلان در استادیوم انیو تاردینی مهمان پارما بود که در نهایت شاگردان پیولی موفق شدند با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود گذشته و امیدوار به ناکامی اینتر باشند تا اختلاف خود را با صدر جدول کاهش دهند.
اما در دقیقه 60 این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد که باعث تعجب تمامی بازیکنان دو تیم و بینندگان تلویزیونی شد. در حالیکه روسونری با دو گلی که آنته ربیچ و فرانک کسیه به ثمر رسانده بودند از میزبانش پیش بود، به یکباره زلاتان ابراهیموویچ از زمین بازی اخراج شد.

 

1589589


ارسال دوناروما به میانه میدان با ضربه سر هاکان چالهان اوغلو همراه شد که فابیو مارسکا داور دیدار به نشانه خطای بازیکن پارما به روی هافبک ترک میلان همراه شد و در حالیکه تصاویر تلویزیونی در حال مرور صحنه آهسته بود، پس از بازگشت به زمین مسابقه، بازیکنان میلان و در صدر آنها فران کسیه با چهره ای متعجب و ملتمسانه در پی داور دیدار بود که حتی مارسکا بابت لمس دستانش توسط کسیه به شدت به او تذکر کرد.

 

1589594

 

1589597


با مرور صحنه آهسته ای زاویه ای دور مشخص شد که مارسکا به یکباره به سمت زلاتان ابراهیموویچ رفته و کارت قرمزی را به او نشان داده است. در حالیکه زلاتان با صحنه آهسته فاصله زیادی داشت، کاملا مشخص است که او از کلماتی استفاده کرده که مارسکا را مجاب کرده به فوق ستاره سوئدی یک کارت قرمز مستقیم نشان دهد.

 

1589590


استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی درخصوص اخراج ابراهیموویچ گفت: من با زلاتان صحبت کردم، او به من گفت که با داور بحث کرده اما به مارسکا بی احترامی نکرده است. او چیزی نگفته است که باعث آزرده شدن داور بازی بشود. جمله زلاتان به مارسکا این بوده است: «دیگر برایت مهم نیست که من چه می گویم؟»

 

1589593

 

1589598


فابیو مارسکا یکی از داوران جنجالی سری آ ایتالیاست و چنانچه صحبت های پیولی صحیح باشد، باید اخراج ایبرا را سخت گیرانه دانست هر چند تا زمان انتشار گزارش داور بازی باید منتظر ماند. مارسکا همین امسال و در بازی اینتر و اودینزه با آنتونیو کونته سرمربی اینتر نیز درگیر شد و او را از روی نیمکت اخراج کرد. کونته در آن بازی در اعتراض به قضاوت این داور گفته بود: «همیشه تو مارسکا، همیشه تو مارسکا. حتی در VAR، همیشه. آفرین.» این صحبت های کونته به دیدار فصل گذشته اینتر و پارما بازمیگردد که فابیو مارسکا داور VAR آن مسابقه بود که یک پنالتی مسلم برای نراتزوری اعلام نشد و گل پارما نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید

 

1589595

 

1589596


زلاتان که امروز به صورت رسمی تا تابستان 2022 قراردادش را با روسونری تمدید کرد، در این دیدار پاس گل اول را به ربیچ داد ولی در ادامه با اخراج از زمین مسابقه، تیمش را تحت فشار قرار داد به نحوی که پارما یکی از گل ها را جبران کرد و تا آستانه گل تساوی نیز پیش رفت تا اینکه لیائو در دقیقه 94 تیر خلاص را بر پیکر پارما وارد کرد.

 

1589592


زلاتان برای هشتمین بار در طول دوران حرفه ای خود از زمین بازی اخراج شد. او پس از 3353 روز در رقابت های سری آ از زمین بازی اخراج شد. البته زلاتان چند ماه پیش در بازی مقابل اینتر در رقابت های کوپا ایتالیا اخراج شده بود ولی گرفتن کارت قرمز در سری آ، به خیلی وقت پیش بازمیگردد.

دیدگاه‌ها