کد خبر : 1748361 | 21 فروردين 1400 ساعت 23:31 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

ظهور مقابل دروازه مثل یک مهاجم؛

رامین رضاییان تو مدافع نیستی!

مدافع ایرانی تیم السیلیه فصل موفق خود را با گلزنی در هفته پایانی به پایان رساند.

رامین رضاییان تو مدافع نیستی!

به گزارش ورزش سه؛ رامین رضاییان، مدافع ایرانی تیم السیلیه قطر فصل موفقی را در این تیم پشت سر گذاشته و در اولین روزهای سال 1400 نیز موفق شد همراه با السیلیه به مقام قهرمانی جام اوردو دست پیدا کند. او امشب در آخرین هفته از لیگ ستارگان قطر نیز درخشش خود را ادامه داده و موفق شد با گلزنی کار خود را در این فصل به پایان برساند.

 

دو تیم العربی و السیلیه  در چارچوب هفته بیست و دوم و پایانی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یاران محمدی همراه بود. رامین رضاییان در شبی که تیمش بازنده زمین بازی را ترک کرد، زننده تک گل السیلیه بود.

 

1589603

 

رامین رضاییان در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر یک گل زیبا از روی ضربه آزاد مقابل القطر به ثمر رسانده در تیم منتخب هفته قرار گرفت. او در بازی امشب نیز نمایش خوبی در تیمش داشت و بعد از اینکه حریف با دو گل محمدی پیش افتاد، در دقیقه 47 دروازه العربی را باز کرد تا تیمش را برای کامبک امیدوار کنند؛ کاری که در بازی مقابل القطر آن را انجام داد اما در این دیدار یاران رامین نتوانستند گل او را به نتیجه برسانند و با دریافت گل سوم از حریف، بازنده، زمین بازی را ترک کردند.

 

در حالی که بازی در نیمه اول با برد دو بر صفر العربی می رفت که به پایان برسد، نادر بلهادی در دومین دقیقه از وقت های اضافه با یک ارسال بلند به داخل محوطه جریمه حریف، رامین رضاییان را که برای گلزنی پیش تاخته بود را در موقعیت سرزنی قرار داد؛ مدافع ایرانی تیم السیلیه بهترین استفاده ممکن را از سانتر هم تیمی اش برده و با ضربه سر چکشی دروازه حریف را نشانه گرفت؛ ضربه ای که دروازه بان العربی نتوانست آن را مهار کند و به گل اول یاران رضاییان تبدیل شد.

 

1589604

 

رامین رضاییان بعد از اینکه ضربه کرنر را در دقیقه 47 زد و این ضربه توسط بازیکنان حریف از محوطه جریمه دور شد، با توجه به اینکه توپ به یار خودی رسید، با یک استارت سریع خود را به نزدیکی دروازه رسانده و در تیر دو جایگیری کرد؛ تصمیمی که در نهایت به گلزنی او انجامید.

 

 

رضاییان که با وجود جدایی از پرسپولیس و حضور در فوتبال قطر همچنان به این تیم علاقه مند است و ابایی هم از ابراز این علاقه ندارد، پس از گلزنی در بازی امشب نیز به مانند همیشه مقابل دوربین حضور یافته و شادی گل خود را با نشان دادن عدد 6 برگزار کرد تا لیگ ستارگان قطر را این گونه به پایان برساند.

 

به این ترتیت این فصل از رقابت های لیگ ستارگان قطر برای یاران رامین رضاییان با رتبه نهم به پایان رسید. رضاییان که در آخرین لیست تیم ملی جایی نداشت و تیم ملی در غیاب او در آغاز سال اردو برگزار کرد، امیدوار است که پس از فصل خوبی که داشت بار دیگر به تیم ملی بازگردد. برخی ها عملکرد تیم باشگاهی او را دلیل دعوت نشدنش می دانند و حال باید دید این بازیکن در پایان فصل، چه تصمیمی برای آینده خود می گیرد؟

دیدگاه‌ها