کد خبر : 1748443 | 22 فروردين 1400 ساعت 12:00 | 38.5K بازدید | 9 دیدگاه

سعید آقایی راهی هند نخواهد شد

مدافع چپ پرسپولیس با دریافت پاسخ منفی تست مجدد هم احتمالا شرایط حضور در هند را نخواهد داشت.

سعید آقایی راهی هند نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که با بدشانسی بزرگی در آستانه اعزام این تیم به هند برای مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دلیل مثبت شدن تست کرونا، از سفر بازماند، احتمالا طی روزهای آتی نیز شرایط حضور در گوا را به دست نیاورد.

 

مدافع چپ پای پرسپولیس که فصل گذشته را با سه پاس گل در لیگ قهرمانان خاتمه داده بود، در شرایطی که با حضور آل کثیر و شهریار مغانلو به عنوان دو مهاجم فرصت طلب و سرزن از انگیزه زیادی برای درخشش و نمایش موفق در موقعیت سازی برخوردار بود، اکنون باید شاهد نمایش هم‌تیمی‌هایش در هند و امیدوار به صعود آنها به مرحله بعدی برای همراهی دوباره با سرخپوشان باشد.

 

در شرایطی که طی ساعات اخیر شایعاتی درباره اینکه در صورت دریافت تست دوباره و منفی شدن آن برای همراهی این بازیکن در هند شکل گرفته است، گفته می‌شود این احتمال خیلی کم خواهد بود. سعید آقایی با دریافت اسکن مربوط به ریه و درصد ابتلای خود اکنون باید حداقل 20 روز قرنطینه را پشت سر بگذارد و این مساله عاملی خواهد بود که او را از همراهی تیم در گوا هند محروم می‌کند. 

 

با این حال خبر امیدوارکننده از سعید آقایی این است که او از نظر بدنی شرایط مناسبی را دنبال می‌کند و به همین منظور تمرینات آماده سازی خود را دنبال می‌کند تا در بازگشت به تمرینات گروهی، مشکلی از این بابت نداشته باشد.

دیدگاه‌ها