کد خبر : 1748470 | 22 فروردين 1400 ساعت 13:22 | 113.3K بازدید | 6 دیدگاه

در آستانه دیدار برگشت با لیورپول؛

تلخ شدن شیرینی برد در ال‌کلاسیکو به کام زیدان

رئال مادرید شب گشته توانست در ال کلاسیکو پیروز شود اما ممکن است این پیروزی برای خط دفاع زیدان بسیار گران تمام شده باشد.

تلخ شدن شیرینی برد در ال‌کلاسیکو به کام زیدان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که باید این هفته برای حضور در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به لیورپول سفر کند، در پیروزی شیرین 2-1 برابر بارسا در شب گذشته یکی دیگر از مهره های کلیدی خود را به مصدومیت باخت.

زیدان در دیدار رفت برابر لیورپول نیز در خط دفاع خود گزینه های اصلی رئال مادرید را در اختیار نداشت و نتوانست سرخیو راموس و رافائل واران را به میدان بفرستد و به جای این دو از ناچو و ادر میلیتائو استفاده کرد.

راموس برای بازی برگشت نیز از مصدومیت رها نخواهد شد و حضور واران هم پس از ابتلای این بازیکن به کرونا، با تردید مواجه است.

 

1589852

 

علاوه بر این مصدومین کلیدی در خط دفاع رئال، اکنون به نظر می رسد که لوکاس واسکز هم حضور در آنفیلد را از دست خواهد داد. هر چند که واسکز وینگر است اما به دلیل مصدومیت ادامه دار دنی کارواخال، مجبور شده است در این فصل در اکثر اوقات در پست دفاع راست بازی کند.

واسکز در دیدار دیشب برابر بارسا از ابتدا به زمین رفت اما در بین دو نیمه به دلیل احتمال مصدومیت از ناحیه زانو پس از درگیری با سرخیو بوسکتس، تعویض شد. قرار است که او امروز معاینات بیشتری انجام دهد و روز دوشنبه درباره اینکه با دیگر بازیکنان رئال به لیورپول پرواز خواهد کرد یا خیر، تصمیم گرفته خواهد شد.

خبر مصدومیت واسکز برای زیدان خبر ناگواری بود که شیرینی پیروزی 2-1 برابر رقیب سنتی و صدرنشینی در لالیگا را به کام سرمربی فرانسوی تلخ کرد. دست زیدان در چینش خط دفاعی لوس بلانکوس برابر قرمزها، حالا از همیشه خالی تر است.

دیدگاه‌ها