کد خبر : 1748515 | 22 فروردين 1400 ساعت 15:54 | 36.5K بازدید | 8 دیدگاه

ناله و شکایت تمام نشدنی مرد هلندی

آقای کومان؛ به جای اعتراض، از تیمت انتقاد کن

رونالد کومان در تمام فصل از داوری ها گلایه داشته و این اعتراضات شب گذشته به اوج رسید.

آقای کومان؛ به جای اعتراض، از تیمت انتقاد کن

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ال کلاسیکو با برتری رئال تمام شد و رونالد کومان که بسیار عصبانی بود و در جریان بازی هم از دور کارت زرد گرفته بود، به انتقاد شدید از داوری و وی ای آر پرداخت.

تکرار تصاویر برخورد فرلاند مندی با برایثویت درون محوطه جریمه به خوبی نشان می داد که تماس به اندازه ای نبوده که نه داور اعلام پنالتی کند و نه وی ای آر از داور بخواهد تا برای بازبینی صحنه به کنار زمین برود. عمده عصبانیت کومان از داوری روی همین صحنه بود.

 

 

1589703

 

 

جرارد پیکه هم در پایان بازی به کنار زمین رفت و تا تونل ورزشگاه از داور برای تصمیماتش توضیح می خواست. او معترض بود چرا تنها 4 دقیقه وقت اضافه اعلام شده است. پیکه در میدان حاضر نبود ولی پس از سوت پایان منتظر خروج داور ماند و در نهایت کارت گرفت. در این بین او مورد تمسخر و کنایه لوکا مودریچ هم قرار گرفت.

 

 

1589701

 

 

نه برخورد مندی با برایثویت و نه حتی اعلام 4 دقیقه وقت اضافه دلایل محکمی برای اعتراضات شدید کومان و پیکه نبودند. اعتراضات کومان به داوری و وی ای آر البته به این بازی محدود نمی شود و او تقریبا در طول فصل بارها به این قضیه معترض بوده است. کومان حتی در مصاحبه میکسدزون خود در واکنش به سوالی اعتراضی محل را ترک کرد. کومان معتقد است رئال با لطف داوری به سختی در ادامه فصل امتیاز از دست بدهد.

 

 

1589702

 

 

اعتراضات کومان درست یک هفته پس از برتری جنجالی دقیقه 90 برابر وایادولید در نوکمپ جالب توجه است. دیداری که بارسا با تصمیمات جنجالی داور و به سختی توانست 1-0 ببرد. 

کومان اما فراموش کرده است که تیم او در فصل جاری تنها بر یک حریف بزرگ یعنی سویا غلبه کرده است. اینکه لیونل مسی در هیچ بازی مهمی نتوانسته تاثیرگذار نشان دهد. اینکه با او گریزمان از فرم خوبش فاصله زیادی دارد و دمبله هم در ال کلاسیکو فاجعه ای بیش نبود.

 

 

1589859

 

 

اینکه دفاع او بدون پیکه لرزان و غیر قابل اعتماد است و اینکه او نبرد تاکتیکی ال کلاسیکو را در هر دو بازی رفت و برگشت به زین الدین زیدان باخت. بارسا یک بار دیگر به رده سوم برگشت و حالا دست به دعا خواهد بود تا امشب اتلتیکو نتواند در زمین بتیس برنده شود تا فاصله با صدر به 4 امتیاز برسد.

دیدگاه‌ها