کد خبر : 1748580 | 22 فروردين 1400 ساعت 20:25 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

با زرنگی های فوتبالی می توانستیم سه امتیاز را بگیریم؛ 

اکبرپور: ماشین سازی تجربه و شرایط بدنی خوبی ندارد

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی می گوید کم تجربگی بازیکنانش نقش مهمی در از دست رفتن سه امتیاز این تیم مقابل آلومینیوم داشته است.

اکبرپور: ماشین سازی تجربه و شرایط بدنی خوبی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اکبرپور سرمربی جدید ماشین سازی که در دوران بازیگری نیز روزهای خوشی را در این تیم تجربه کرد، در نشست خبری پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک گفت: به نظرم به عنوان اولین بازی برای ما بد نبود. تمام نکاتی را که گوشزد کرده بودیم بچه‌ها انجام دادند اما روی یک لحظه سهل انگاری و از جایی که گفته بودیم، گل خوردیم و متاسفانه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. با اینحال از تیم راضی هستم. بازیکنان با این همه مشکلات با تمام وجود بازی کردند. ما در این سه جلسه تمرین نمی‌توانستیم بیشتر از این به تیم فشار بیاوریم. از نظر بدنی تیم عقب بود اما از نظر روحی کار کردیم و جواب داد.


اکبرپور در مورد اینکه تیمش چرا نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کرده، اضافه کرد: تیم ما بازی را خوب شروع کرد. خوب فشار آوردیم و موقعیت‌های زیادی در نیمه اول داشتیم اما نفراتی که جایگزین کردیم تجربه لازم را ندارند. توپی به سر بازیکن ما خورد که او هنوز سرگیجه دارد و نمی توانست سرپا بایستد. اگر این اتفاق نمی افتاد شاید شرایط متفاوت می‌شد.


بخش بعدی صحبت های اکبرپور در مورد شرایط بدنی تیم ماشین سازی بود و ضمن انتقاد از این موضوع افزود: تیم ما از نظر بدنی کمی افت کرد چون از این نظر مشکل دارد. از نظر روحی هم مشکل داشتند که ما با صحبت آن را حل کردیم. از نظر تجربه هم بازیکنان با تجربه در تیم داریم اما بازیکنانی که به زمین فرستادیم تجربه آنچنانی نداشتند. اگر تجربه داشتند می‌توانستند با زرنگی های فوتبال نه وقت تلف کردن و کارهایی که بقیه می‌کنند بلکه مانند حفظ توپ در کناره‌ها و خطا گرفتن، 6-5 دقیقه آخر را تمام کنند و با سه امتیاز بیرون بیایند.

دیدگاه‌ها