کد خبر : 1748601 | 22 فروردين 1400 ساعت 21:51 | 73.2K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا نه؛ مقصد آگوئرو پایتخت است

به نظر می رسد سرخیو آگوئرو احتمالا فصل بعد هم در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

بارسلونا نه؛ مقصد آگوئرو پایتخت است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرخیو آگوئرو با باشگاه منچسترسیتی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و این باشگاه انگلیسی چندی قبل رسما اعلام کرد همکاری با بهترین گلزن تاریخ باشگاه در فصول بعد ادامه نخواهد داشت. در هفته های اخیر تیم های فراوانی از جمله بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس برای جذب این بازیکن وارد عمل شده اند، اما شبکه آرژانتینی TYC اعلام کرد چلسی از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید سرخیو آگوئرو برخوردار است.

 

1586649

 

این مهاجم 33 ساله قصد دارد در ادامه نیز انگلیس زندگی کرده و در یک تیم لیگ برتر بازی کند. سرخیو آگوئرو که تا به حال 181 بار در لیگ برتر موفق به گلزنی شده، قصد دارد خود را وین رونی در رتبه دوم بهترین گلزنان با 205 گل برساند. البته رسیدن به رکورد آلن شیرر 260 گله کمی دور از ذهن خواهد بود.

 

بارسلونا نیز هفته هاست برای جذب سرخیو آگوئرو وارد عمل شده و تمایل لیونل مسی به انتقال این بازیکن به نوکمپ، خوان لاپورتا و تیم مدیریتی بارسلونا برای جذب او مجاب کرده بود. اما به نظر می رسد علاقه شخصی سرخیو آگوئرو به ماندن در انگلیس باعث انتقال او به چلسی بشود. تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جوان چلسی در این فصل هنوز قادر به تکرار درخشش گذشته خود نبوده و توماس توخل معتقد است حضور رقیبی مانند سرخیو آگوئرو در رختکن باعث بهبود شرایط ورنر در فصول آینده نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها