کد خبر : 1748667 | 23 فروردين 1400 ساعت 11:58 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

بحرین و یک بازی دوستانه دیگر: مالزی

تیم ملی بحرین در راه آماده سازی برای حضور در چهار بازی پایانی دور اول مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا، بازی های دوستانه منظمی را برگزار کرده و می کند.

بحرین و یک بازی دوستانه دیگر: مالزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در دور اول مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا چهار بازی سرنوشت ساز پیش رو دارد که پیروزی در تمامی آنها لازمه صعود این تیم است. مهمترین رقبای تیم ملی، تیم های بحرین و عراق هستند که در بازی رفت موفق شده بودند ملی پوشان ایران را شکست دهند.

 

شکست دو بر یک مقابل عراق در تاریخ 23 آبان، آخرین بازی تیم ملی در این مسابقات بود و چهار بازی باقی مانده ملی پوشان از سیزدهم تا بیست و پنجم خرداد ماه خواهد بود. برای آماده شدن برای این چهار دیدار سرنوشت ساز، تیم های حاضر در گروه بازی های دوستانه ای را برگزار کرده و می کنند. تیم ملی ایران در روزهای آغازین سال 1400 مقابل سوریه به میدان رفت که این دیدار در کنار بازی با بوسنی تنها دیدارهای دوستانه تیم ملی در بازه زمانی 5 ماهه اخیر بوده و تا کنون دیدار دوستانه دیگری برای تیم ملی پیش از شروع دوباره بازی های مقدماتی در نظر گرفته نشده است.

 

بحرین که با 9 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه سوم مقدماتی جام جهانی حضور داشته و جدی ترین رقیب ایران (با 6 امتیاز و رتبه سوم) به شمار می رود طی ماه های اخیر دو بازی دوستانه با سوریه و اردن برگزار کرده و در کنار بازی دوستانه با اوکراین که پیش از برای این تیم قطعی شده بود، جدیدا یک بازی دیگر را نیز قطعی کرده و طبق آن پیش از شروع دوباره بازی ها به مصاف مالزی خواهد رفت.

 

حال باید دید در چنین شرایط آماده سازی رقبا و تیم ملی ایران، سرنوشت گروه سوم و صعود تیم ملی به دور نهایی مقدماتی چه خواهد شد؟

دیدگاه‌ها