کد خبر : 1748674 | 23 فروردين 1400 ساعت 12:19 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار برگشت با سیتی؛

امید در اردوی دورتموند: بازگشت سانچو به تمرینات

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی دورتموند، در آستانه دیدار برگشت برابر منچسترسیتی در چمپیونزلیگ، با رهایی از مصدومیت به تمرینات این تیم بازگشت.

امید در اردوی دورتموند: بازگشت سانچو به تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی برگشت دورتموند و سیتی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ در روز چهارشنبه دورتموند اعلام کرده است که جیدون سانچو پس از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت عضلانی، به تمرینات این تیم بازگشته است. بازگشت سانچو یکی از عناصر کلیدی در تلاش این تیم در ادامه فصل برای موفقیت در بوندسلیگا و همچنین در رقابت های اروپایی است.

سانچو از زمان پیروزی دورتموند بر مونشن گلادباخ در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان در تاریخ دوم مارس دیگر برای سیاه و زردها به میدان نرفته است.

ستاره 21 ساله در دیدار رفت برابر منچسترسیتی که با شکست 2-1 دورتموند خاتمه یافت نیز غایب بود و همچنین نتوانست در سه بازی تیم ملی انگلیس در مقدماتی جام جهانی نیز شرکت کند.

 

1590218

 

روز یکشنبه توییتر باشگاه دورتموند توییت کرد: "جیدون سانچو به زمین تمرین برگشت تا صبح امروز یک جلسه تمرین انفرادی داشته باشد."

سانچو محصول آکادمی منچسترسیتی است و در 17 سالگی از امضای قرارداد جدید با این تیم امتناع کرد تا در سال 2017 به دورتموند بپیوندد. او در این فصل در بوندسلیگا شش گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.

شایعات بسیاری پیرامون آینده جیدون سانچو در جریان است و بسیاری معتقدند که او در تابستان پیش رو دورتموند را ترک خواهد کرد، هر چند آینده او در این باشگاه بسیار به این موضوع بستگی دارد که در فصل آینده به چمپیونزلیگ برسند یا نه.

 

دیدگاه‌ها