کد خبر : 1748699 | 23 فروردين 1400 ساعت 13:49 | 166.3K بازدید | 62 دیدگاه

اقدام سفت و سخت در دستور کار باشگاه

تست کرونا منفی شد؛ پرسپولیس تهدید کرد

جواب آزمایش کووید۱۹ تمام اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ایران منفی اعلام شد.

تست کرونا منفی شد؛ پرسپولیس تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از شب گذشته شایعاتی مبنی بر مثبت شدن آزمایش کرونای چند نفر از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پس از سفر به هند مطرح شده بود، اما جواب تست سرخ‌پوشان ایران بدون گزارش مثبت اعلام شد.

 

مسؤولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از ورود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس هتل محل اقامت خود در گوآ هند، یک مرحله آزمایش کووید۱۹ را انجام دادند که نتیجه آن دقایقی قبل اعلام شد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده قرار بود ظهر روز گذشته به کادر پزشکی باشگاه اعلام شود، اما کمبود امکانات و ترافیک کاری در آزمایشگاهی در شهر گوا، موجب شده تا نتیجه تست‌ها با تاخیر فراوان به کاروان پرسپولیس ایران اعلام شود.

 

اعلام دیرهنگام جواب آزمایش کرونای پرسپولیسی‌ها موجب شده بود تا برخی صفحات مجازی اقدام به انتشار شایعاتی مبنی بر ابتلای چند نفر از سرخ‌پوشان داشته باشند و نگرانی و استرس را به هواداران این تیم انتقال دهند و همچنین موجب دلهره و ترس در اردوی پرسپولیس شوند که این شایعه با منفی شدن تست کرونا رد شد.

 

1590272

ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه اقدامات حقوقی لازم را علیه شایعات انجام خواهد داد

 

مطرح شدن چنین شایعاتی موجب شده بود تا تماشاگران پرسپولیس این برداشت را داشته باشند که بلای سال گذشته بر سر الهلال عربستان با کنار گذاشتن این تیم از لیگ قهرمانان بخاطر ابتلای ۱۱ نفر از بازیکنان تیم به کرونا، در انتظار سرخ‌پوشان باشد که این اتفاق برای نماینده فوتبال ایران نیفتاد تا نایب‌قهرمان آسیا بدون استرس آماده نخستین بازی خود در گروهE  شود.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس امروز هم یک تست کرونای دیگر در فاصله ۴۸ ساعت مانده به نخستین مسابقه خود در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا را انجام می‌دهند تا بدون مشکل به استقبال دیدار چهارشنبه شب برابر الوحده امارات بروند.

دیدگاه‌ها