کد خبر : 1748742 | 23 فروردين 1400 ساعت 16:54 | 43.3K بازدید | 4 دیدگاه

عثمان دمبله:

هیچ خبری از تمدید قراردادم با بارسلونا نیست

ستاره فرانسوی بارسا می گوید مدیران جدید بارسا با او برای تمدید مذاکره نکرده اند.

هیچ خبری از تمدید قراردادم با بارسلونا نیست

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله ستاره جوان فرانسوی، تابستان 2017 و پس از شورش علیه باشگاه دورتموند و خودداری از حضور در تمرینات، توانست مجوز جدایی خود را گرفته و به عنوان جانشین نیمار به بارسلونا بپیوندد. رقم انتقال او، 105 میلیون یورو ثابت به علاوه 40 میلیون یورو بندهای متغییر عنوان شد.

 

 

1590265

 

 

در سه فصل گذشته دمبله سایه ای از گذشته خود هم نبود و تحت تاثیر مصدومیت های متوالی هرگز نتوانست ارزش هایش را اثبات کند. تابستان گذشته بارسا تمایل جدی به فروش او داشت ولی دمبله که تا 2022 قرارداد دارد، تحت هیچ شرایطی راضی به جدایی نشد در حالی که گفته می شد از منچستریونایتد پیشنهادی خوب دارد.

 

 

1585541

 

 

درخشش دمبله در فصل جاری که هفته هاست بدون مشکل مصدومیت در حال بازی کردن است، باعث شده تا سران بارسا برای تمدید وارد عمل شوند.

ستاره فرانسوی اما در مصاحبه با بی این اسپورتس در مورد آینده اش گفت:« آینده ام؟ هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم و فعلا هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد با مدیران جدید باشگاه صورت نگرفته است. با این حال از حضور در بارسا راضی و خوشحالم و حس خوبی دارم. خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه را خیلی خوب نمی شناسم ولی او را نزدیک به بازیکنان دیده ام. ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

1532002

 

 

 لیونل مسی:« لئو بارها به من در بارسا کمک کرده است و هرگز هیچ فشاری را به ما تحمیل نمی کند. در عوض همیشه به من توصیه می کند به فضاهای خالی بروم و منتظر پاس هایش باشم. گاهی هم خودش ابتکار عمل را در دست می گیرد.»

 

دیدگاه‌ها