کد خبر : 1748753 | 23 فروردين 1400 ساعت 17:13 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

احترام زیادی برای حریف قائلم؛

پوچتینو: بایرن مونیخ بهترین تیم اروپا است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد بایرن مونیخ نیز همچنان شانس صعود دارد.

پوچتینو: بایرن مونیخ بهترین تیم اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در مسابقه رفت و در شبی دشوار موفق شد 2-3 در خانه بایرن مونیخ به برتری رسیده و بخت صعود خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را افزایش دهد. در نشست خبری پیش از مسابقه برگشت، مائوریسیو پوچتینو بایرن مونیخ را بهترین تیم جهان و دارای شانس صعود به دور بعدی توصیف کرد.

 

شانس اول صعود در بازی فردا شب: "بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی بوده و ما به دنبال به دست آوردن جام قهرمانی هستیم. پس تیم قهرمان هنوز بخت اول صعود است. پاری سن ژرمن می خواهد در همه بازی های خود برنده شود و حضور در مرحله نیمه نهایی برای باشگاه اهمیت دارد.

 

1590311

 

هنوز هر دو تیم هم می توانند صعود کنند. من برای بایرن احترام زیادی قائلم، زیرا آنها بهترین تیم اروپا هستند. ما باید به آنها احترام بگذاریم، اما به نقاط قوت خود اعتماد داریم و باید سعی کنیم آنها را شکست داده و صعود کنیم."

 

عملکرد درخشان بایرن مونیخ در مسابقه رفت: "فردا ما به توانایی حفظ توپ نیاز داریم. ما در انجام این کار مقابل بارسا در خانه دشواری های زیادی متحمل شدیم، اما همان عملکرد نیز برای صعود کافی بود. اما شرایط دیدار با بایرن متفاوت است، آنها بایرن بهترین تیم جهان بوده و ما را به دردسر خواهند انداخت.

 

ما می دانیم که بایرن چگونه بازی می کند و فکر نمی کنم آنها سبک بازی خود را تغییر دهند. ما فردا سعی خواهیم کرد بازی مان را انجام دهیم و ایده های خود را در زمین عملی کنیم. خواهیم دید چه تیمی جریان مسابقه را کنترل خواهد کرد.

 

1588090

 

داشتن وینگرهای قدرتمند یکی از نقاط قوت بایرن است. شرایط در بازی رفت دشوار بود، اما پیروز شدیم. ما می خواهیم فردا شب هم پیروز شده و صعود کنیم. اما بایرن یکی از بهترین تیم های اروپا است بنابراین باید تمرکز کامل داشته باشیم."

 

شرایط بازیکنان پاری سن ژرمن: "من نمی دانم مارکینیوش چه شرایطی داشته و آیا قادر به بازی کردن خواهد بود یا نه. از لحاظ تئوری، او می تواند در ترکیب باشد و ما فردا در مورد این بازیکن تصمیم خواهیم گرفت. احتمال حضور مارکو وراتی نسبت به فلورنزی در ترکیب ثابت کمتر است. فردا خواهیم دید که آنها چه شرایط دارند. اما مائورو ایکاردی در ترکیب نخواهد بود."

دیدگاه‌ها