کد خبر : 1748764 | 23 فروردين 1400 ساعت 18:43 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج گذشته اهمیتی ندارد؛

توماس توخل: برای فتح جام سرمربی چلسی شده ام

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد برتری در بازی رفت برابر پورتو تاثیری در بازی فردا شب ندارد.

توماس توخل: برای فتح جام سرمربی چلسی شده ام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در مسابقه رفت و در خانه پورتو با نتیجه 0-2 به برتری دست یافت تا بخش قابل توجهی از راه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را طی کرده باشد. در نشست خبری پیش از مسابقه برگشت در لندن، توماس توخل تاکید کرد برای کسب جام های فراوان و موفقیت های بزرگ هدایت چلسی را به عهده گرفته است.

 

توماس توخل گفت: "اگر بخواهیم فصل را با جام به پایان برسانیم بهتر است در هر دو مسابقه پیروز شویم، وگرنه شرایط کمی سخت خواهد شد. مهمترین چیز این است که با تمام وجود در بازی های پیش رو متمرکز باشیم و نتایجی که تا امروز رخ داده و بازی مقابل پالاس را فراموش کنیم، زیرا این اتفاقات مربوط به گذشته است.

 

1589184

 

در سطح بالای ورزش هیچ چیز بی اهمیت تر از گذشته نبوده و مهمترین موضوع بازی بعدی است. ما می توانیم اعتماد به نفس داشته باشیم زیرا ما تیمی قدرتمند در اختیار داریم. ما همیشه رقیب سرسختی برای دیگر تیم ها محسوب می شویم و نباید از چیزی بترسیم.

 

رویکردمان را تغییر نمی دهیم. باید روی عملکرد خودمان تمرکز کرده و بهترین بازی ممکن را انجام دهیم، زیرا اینگونه شانس کسب نتیجه افزایش می یابد. از نظر نتیجه شرایط برای پورتو راحت تر است زیرا آنها باید برای صعود به دور نیمه نهایی سه بار دروازه ما را باز کنند و در واقع هدف و سبک آنها برای بازی فردا شب مشخص تر است. اما اگر ما نیز قرار باشد اینگونه در زمین ظاهر شویم شرایط دشوار می شود و ما باید چالش پیش رو را پذیرفته و آن را حس کنیم.

 

حرف های من کاملا واضح و روشن است زیرا هیچ چیز برای پنهان کردن وجود ندارد. چلسی ساختار و فرهنگ کسب موفقیت و پیروزی های متوالی را دارد و من اینجا هستم تا در بازی های پیاپی پیروز شده و به عناوین قهرمانی دست یابیم."

دیدگاه‌ها