کد خبر : 1748784 | 23 فروردين 1400 ساعت 20:01 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدیان: رفتار مدیران پیکان یک درس بزرگ بود

مربی تیم گل گهر سیرجان بعد از پیروزی مقابل پیکان از رفتار مدیران این تیم در پایان بازی تقدیر کرد.

امیدیان: رفتار مدیران پیکان یک درس بزرگ بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر سیرجان موفق شد در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه دو بر صفر پیکان را شکست داده و ضمن گرفتن انتقام شکست بازی رفت از این تیم، تا رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کند. صحبت های جلال امیدیان، مربی تیم گل گهر در نشست خبری بعد از این بازی را بخوانید:

 

از مدیران پیکان درس گرفتیم

 

به بچه های تیم تبریک می گویم که از دقیقه یک بازی، با تمرکز بسیار بالا بازی کردند و روی هر توپی سخت گیر بودند. آنها تمریناتی که طول هفته انجام داده بودیم را به خوبی در بازی پیاده کردند. به نظرم گل گهر با یک بازی مقتدرانه و فوتبال قابل احترام به پیروزی رسید. البته یک خسته نباشید به تیم پیکان می گویم که نشان داده تیم سخت کوشی است. 

 

از مدیران پیکان متشکرم

 

از هیات مدیره تیم پیکان و مدیرعامل این تیم یک درس گرفتیم که با وجود شکست در بازی امروز آمدند کنار رختکن ما و به آقای قلعه نویی و اعضای تیم ما تبریک گفتند. این برای فوتبال و خود ما یک درس بزرگ بود که در ادامه راه به ما هم کمک می کند.

 

کیفیت تیم ما مشخص است

 

کیفیت تیم ما از اول فصل مشخص بوده و همه اذعان داشتند که گل گهر جزو تیم های باکیفیت امسال است. ما چند نتیجه خوب گرفتیم و انتظارات کمی بالا رفت. در ادامه یک سری مشکلات بود از جمله مشکلات داوری، بی دقتی ها و بدشانسی ها که جزئی از فوتبال است و گریبان گیر ما هم شد. شانس به نظر من در فوتبال خیلی دخیل است و ما یکسری بدشانسی ها آوردیم. 

 

این تیم، یک تیم نوپا است

 

نگاه ما بازی به بازی است. این تیم، یک تیم نوپا است که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند. با نتایج خوب اول فصل و حضور آقای قلعه نویی انتظارات را خود به خود بالا برد. کیفیت تیم ما بالاست، ما به دنبال فوتبال مالکانه هستیم. دنبال فشار و بالا رفتن انتظارات نیستیم. با این بازی فکر می کنم در ادامه اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

 

در مورد باقری ریسک نکردیم

 

فرشید باقری می توانست بیاید و در کنار تیم باشد اما ما در مورد او ریسک نکردیم. او بازیکن بزرگی است و قطعا در ادامه به ما کمک می کند. منتظر ماندیم تا مصدومیتش کامل رفع شود. دیگر مصدوممان هم پورعلی بود که می توانیم در بازی های آینده از او استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها