کد خبر : 1748865 | 24 فروردين 1400 ساعت 09:15 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید دوباره از ستاره فرانسوی؛

نیمار: امباپه پسر طلایی ماست

نیمار، ستاره برزیلی PSG، بار دیگر زبان به تمجید از هم تیمی فرانسوی خود، کیلیان امباپه، گشود.

نیمار: امباپه پسر طلایی ماست

به گزارش"ورزش سه"، نیمار با عبارات درخشانی به ستایش از زوج با استعداد خود در خط حمله پاری سن ژرمن پرداخت و شایعاتی که درباره تمدید قراردادش با پاریسی ها وجود دارد، را تقویت کرد. فوق ستاره برزیلی در تابستان سال 2017 به PSG پیوست اما آینده او هنوز پرسشی بی پاسخ است.

برخلاف شایعاتی که درباره بازگشت احتمالی او به بارسلونا به گوش می رسد، نیمار در پاریس خوشحال است و به نظر می رسد خیلی خوب با زندگی در پایتخت فرانسه کنار آمده است و بسیار مثبت از تاثیراتی که امباپه روی خوشحالی او در زندگی شخصی اش داشته، صحبت می کند.

 

1590472

 

نیمار در مصاحبه با فرانس فوتبال درباره امباپه گفت: "او خیلی چیزها درباره راه و رسم فرانسوی بودن به من آموخت. او روحیه و ذهنت فرانسوی را برای من توضیح داد. من بخش بزرگی از جا افتادنم در اینجا و در نتیجه بخش بزرگی از خوشحالی که اینجا دارم را به او مدیونم.

اول از همه من بسیار تحت تاثیر او قرار گرفتم. کیلیان بسیار با ملاحظه، همیشه شاد، مودب و با همه مهربان است. به همین دلیل از همان اولین برخورد با هم خیلی خوب کنار آمدیم.

من البته این فرصت را هم داشتم که تمرین کردن او را ببینم، شاهد سرعت و آداب دریبل‌زنی و نبوغ او باشم و تواضع و فروتنی او برای پیشرفت و رشد بیشتر را ببینم. آنجا بود که به خودم گفتم: او پسر طلایی ما است!

سرعت به تنهایی هیچ معنا و ارزشی ندارد. باید باهوش باشید تا از آن به درستی استفاده کنید و کیلیان باهوش است. او نه تنها بسیار باهوش و سریع است بلکه شیوه خاص دریبل زنی خودش را هم دارد."

 

1590474

 

پیش از این ادعا شده بود که نیمار در راه بازگشت به بارسا است تا بار دیگر با لیونل مسی هم بازی شود، اما اکنون گفته می شود که او تمایل دارد همچنان در پاریس به کارش ادامه دهد.

درخشش در رقابت های اروپایی هدف اصلی مالک ثروتمند PSG بوده است. آنها در سال های اخیر نتوانسته اند آنطور که می خواهند در چمپیونزلیگ به موفقیت برسند اما سال گذشته توانستند تا فینال این رقابت ها بالا بیایند اما در برابر بایرن مونیخ شکست خوردند.

در این فصل اما پاریسی ها موفق شده اند در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بایرن را شکست دهند و در آستانه بازی برگشت امید بسیار به صعود به مرحله بعد دارند و امیدهایشان برای کسب اولین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ زنده است.

حتی اگر آنها موفق به این کار نشوند، برنامه ای که PSG برای آینده دارد بسیار امیدوار کننده است و می توان گفت نیمار برای موفقیت در رقابت های اروپایی در پاری سن ژرمن شانس بیشتری خواهد داشت مخصوصا که بارسلونا بسیار نیازمند یک بازسازی اساسی به نظر می رسد.

پاری سن ژرمن امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. پاریسی ها در دیدار رفت 3-2 برابر رقیب قدر آلمانی پیروز شده اند.

دیدگاه‌ها