کد خبر : 1748873 | 24 فروردين 1400 ساعت 09:32 | 62.7K بازدید | 34 دیدگاه

از او شکایت می‌کنم 

ساکت الهامی: اسم می‌آورم آقای شکوری!

سرمربی تیم نساجی پس از صحبت های جنجالی اش در شب بعد از بازی با پرسپولیس، دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر، اعلام کرد که از قائم مقام باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کند.

ساکت الهامی: اسم می‌آورم آقای شکوری!

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی که روند خوبی با ساکت الهامی، سرمربی جدید خود داشت، پس از کسب سه پیروزی متوالی در هفته بیستم به مصاف پرسپولیس رفت. شاگردان ساکت در این دیدار با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف قدرتمند خود شدند؛ دیداری که بعد از آن شاهد صحبت های بحث برانگیز سرمربی نساجی بودیم. الهامی جمعه شب در برنامه شب های فوتبالی گفت تیمش مقابل پرسپولیس علیرغم عملکرد خوبی که داشت، مظلوم واقع شده است. او در بخشی از صحبت هایش هم از یک جمله جنجالی را استفاده کرد؛ این جمله اعتراض و واکنش شدید پرسپولیسی ها را به دنبال داشت؛ جمله ای که الهامی در آن گفته بود: "نمی خواهم انگ بزنم اما بعضی تیم ها انقدر از بازی کردن خیالشان راحت است که فکر می کنم واکسن کرونا زده اند." بعد از گذشت چند روز، سرمربی تیم نساجی میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود :

 

به داور گفتم به صداقت کارت بده تا برابر شویم

بازی با پرسپولیس تنها بازی بود که من اصلا استرس نداشتم. اصلا شلوغ نکردم. از لحظه ای که آقای پیروانی گفت آقا بیا به من یک اخطار بده و آمدند بهش یک اخطار دادند از آنجا به بعد ورق برگشت و سوت ها یک مقدار تندتر شد. من هم گفتم که به من نه به آقای صداقت یک کارت بده که بازی برابر شود. بعد کمک داور آمد و گفت که به آقای الهامی اخطار بده! من آخر بازی به خود آقای زاهدی فر هم گفتم که خسته نباشید ولی من اصلا اعتراض نکردم. ایشان گفتند که کمک گفت که شما گفتی که اخطار بده! من هم گفتم که من گفتم به کمکم اخطار بده نه به من.

 

تراکتور گروه دشواری دارد

به هر حال من به تیم پرسپولیس تبریک می گویم و آرزوی موفقیت دارم برای هر چهار نماینده فوتبال ایران در آسیا چرا که رشد آنها رشد تمام فوتبال ایران است. ما 90 دقیقه با پرسپولیس  رقابت کردیم و این رقابت سختی بود چرا که جایگاه هر دو تیم مشخص است. از هر نظر این پرسپولیس، قوی ترین پرسپولیس تاریخ است. به نظر من هم پرسپولیس و هم استقلال در آسیا شرایط خوبی داشته باشند. تراکتور نسبت به این دو شرایطش کمی سخت تر است چرا که گروه دشواری دارد. ولی فولاد با بازی که دیشب انجام داد، امیدوارکننده بود. 

 

من برای تیم مازندران مسئول هستم

من شاید نود دقیقه بازی را جوشی باشم ولی بعد از بازی اولین نفری که به آقای یحیی و افشین و سید جلال تبریک گفت من بودم. من در  تیم مازندران مسئول هستم. همین الان هم هیچکس نمی تواند بگوید که دو تا گل پرسپولیس آفساید بود یا نبود! همه کارشناسان می گویند که حق را به کمک داور بدهید. شرایط به گونه ای است که هر کس با فدراسیون و کمیته داوران رابطه اش خوب است می گوید معلوم نیست ولی کسی که رابطه اش بد است می گوید بله آفساید بود! همه ما به اندازه ای از داور می دانیم.

 

 

مگر واکسن زدن جرم است؟

من نگفتم که پرسپولیسی ها واکسن زدند. من گفتم بعضی از تیم ها آنقدر راحت بازی می کنند که انگار واکسن زده اند. اگر واکسن زده باشند که خیلی خوب است و خیال ما راحت می شود آنجا به مشکل نمی خورند و کرونایی نمی شوند. مگر واکسن زدن جرم است؟ الان بازیکنان مشهد واکسن زدند یا در قم بازیکنان واکسن زدند. پرستاران واکسن زدند و ایرادی ندارد. خیلی ها هم رفتند در بیرون از کشور زدند و آمدند. من اصل اسم تیمی را نیاوردم که کسی ناراحت شود. حتی مجری پرسید که شما منظورتان پرسپولیس است که من گفتم نه این نیست. متاسفانه برخی ها شیطنت می کنند. 

 

از شکوری شکایت کردم

بحث آقای شکوری جداست. من از ایشان شکایت کردم و می توانند بیایند و جواب بدهند. من اسمی از پرسپولیس نبردم همان طور که از تیم های دیگر نبردم. ناراحتی افشین پیروانی را قبول می کنم ولی کسانی هستند که صرف سه تا 25 دقیقه بازی الان پرسپولیسی شدند. همه باید جایگاه خودشان را بدانند. من اگر الان به عنوان مربی نساجی هستم به همان اندازه می توانم صحبت کنم دیگر نمی توانم جای مدیر صحبت کنم. ولی وقتی یک نفر مثل آقای شکوری که حالا اسمش را می‌آورم که زمانی سه تا 25 دقیقه بازی کرده یا 2 تا تعویضی بوده نمی تواند بیاید و صحبت کند. 

 

من از تیمم دفاع می کنم
هر کس برای خودش آبرویی دارد. من از تیمم دفاع می کنم . هر تیمی که باشد جانم را در 90 دقیقه می دهم اگر شد که شد، نشد آخرش مرد مردانه می روم و می گویم خسته نباشید. جمله ای که لب خط گفتم ربطی به داوری و تیم مقابل نداشت. آقای زاهدی فر خودش هم به من گفت که ما اشتباه کردیم. من مجبورم از تیمم مقابل تیمی که تا دندان مسلح است دفاع کنم.

دیدگاه‌ها