کد خبر : 1748877 | 24 فروردين 1400 ساعت 09:50 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

از شنبه اردوها دوباره شروع می‌شود

پاکزاد: در اردوی ترکیه به اهداف‌مان رسیدیم

سرمربی تیم ریکرو کشورمان ضمن ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در اردوی ترکیه گفت: اردو بچه‌ها از شنبه آغاز خواهد شد.

پاکزاد: در اردوی ترکیه به اهداف‌مان رسیدیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بهزاد پاکزاد در خصوص مسابقات بین‌المللی ترکیه اظهار داشت:  حدود دو ماه و نیم است که تیم ملی را تحویل گرفتم. رکورد بچه‌ها به نسبت اینکه یک سال و نیم بود در تورنمنت خارجی شرکت نکرده بودند، قابل قبول بود.

وی در ادامه افزود: یک سال و اندی بود که ما در مسابقات شرکت نکرده بودیم. فقط یک لیگ داخلی داشتیم و تنها میدانی بود که کمانداران در آن حضور داشتند. اصل حضور ما در ترکیه برگزاری اردو و تمرینات مشترک با ترکیه که از قدرت‌های دنیا شده است، بود. کمانداران ترکیه رکوردهای خوبی دارند و این یک امتیاز بود.

 

سرمربی تیم ریکرو کشورمان تاکید کرد: در جریان اردو دو دوره مسابقه برگزار شد و در دور اول شیوا شجاع مهر در زنان اول و در بخش مردان هم میلاد وزیری سوم شد. در دور دوم در خانم‌ها نعمتی اول و شجاع مهر دوم شدند و آقایان صادق اشرفی نفر اول کوالی را شکست و رضا شبانی سوم شد‌.

وی یادآوری کرد: در ترکیه به اهداف خود رسیدیم. در مسابقه بچه‌ها تحت تاثیر شرایط و جو مسابقه قرار گرفتند. مردان خوب ظاهر شدند و شبانی 3 نمره برای شکست رکورد 10 ساله ایران لازم داشت. وزیری نیز فاصله کمی تا شکستن رکورد خودش داشت.

 

پاکزاد تاکید کرد: قهرمان المپیک  2008 در بازی اول باخت و این اتفاقات در طول مسابقات رخ می‌دهد. متاسفانه منتقدانی داریم ‌که این موضوعات را نمی‌دانند و توقع مدال در هر اعزام را دارند. اینها برنامه‌ریزی برای مسابقه اصلی است. انتقادات اعتماد به نفس را از بچه‌ها می‌گیرد.

سرمربی تیم ریکرو کشورمان در خصوص تاثیر این اردو بر مسابقات آینده گفت: ضعف و قوت‌ها باید در مسابقات شناسایی شود و وقتی در مسابقات باشیم و تیم خود را ارزیابی کنیم، هدفمند تمرینات را ادامه می‌دهیم. در این شرایط سخت متاثر از ویروس کرونا اردوها انجام شد و مسابقات و اردوی ترکیه از نظر روانی،تکنیکی و تاکتیکی به بچه‌ها کمک کرد. از شنبه اردوها مجددا شروع می‌شود و هدفمند کار را دنبال می‌کنیم.

 

وی در خصوص رقابت‌های پیش روی ریکرو گفت: مسابقات لوزان سوییس را در پیش داریم که قرار بود در شانگهای چین باشد ولی شرط  14 روز قرتطینه توسط چینی‌ها کار را سخت کرد و لوزان میزبان شد. این مسابقات از 27 اردیبهشت آغاز می‌شودکه یک مسابقه مهم قبل از کسب سهمیه فرانسه است و بچه‌ها در آن خود را محک می‌زنند.

پاکزاد در خصوص شانس کشورمان برای افزایش سهمیه‌‌ها در فرانسه گفت: شرایط سخت است.  وسع ما همین است و نباید توقعات را بالا برد. در برخی رشته‌ها کسب سهمیه هنر است ولی در برخی دیگر از رشته‌ها انتظارات در حد کسب مدال است. تمام تلاش خود را انجام دادیم و از هیچ چیز کوتاهی نکردیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

 
 

دیدگاه‌ها