کد خبر : 1748886 | 24 فروردين 1400 ساعت 10:44 | 21.1K بازدید | 3 دیدگاه

در پنجره تابستانی؛

تماس PSG با محمد صلاح برای انتقال به پاریس

گفته می شود که PSG با محمد صلاح تماس گرفته است تا درباره انتقال احتمالی او به پاریس در تابستان صحبت کنند.

تماس PSG با محمد صلاح برای انتقال به پاریس

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن علاقمند است تا در تابستان مهاجم مصری لیورپول را به خدمت بگیرد. تله‌فوت گزارش کرده است که پاریسی ها با صلاح تماس گرفته اند تا دراین باره با او صحبت کنند.

در این گزارش آمده است که با توجه به اینکه کمی بیشتر از 12 ماه از قرارداد امباپه با PSG با قی مانده است و این مهاجم هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته، پاریسی ها به دنبال گزین های برای جایگزینی ستاره فرانسوی هستند.

از رئال مادرید مدت ها است که به عنوان مقصد آتی امباپه نام برده می شود و امباپه نیز هنوز قرارداد خود را با PSG تمدید نکرده و به نظر می رسد این بار دیگر در تصمیم خود باری ترک پارک دو پرنس جدی باشد.

 

1590513

 

رسانه های فرانسوی ادعا کرده اند که PSG ممکن است در تابستان امباپه را بفروشد و محمد صلاح را از لیورپول به پاریس برده و جایگزین او کنند.

فرانسوی ها معتقدند که اگر لیورپول نتواند در پایان فصل خود را به جمع تاپ فور در لیگ برتر برساند، قطعا شانس بیشتری برای امضای قرارداد با امباپه خواهند داشت و این مهاجم باتجربه عزم خود را برای جدایی از قرمزها جزم خواهد کرد.

صلاح این فصل در 30 بازی خود در لیگ برتر 19 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. امباپه نیزدر 27 بازی در لیگ فرانسه، 21 بار گلزنی کرده و هفت پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها