کد خبر : 1748909 | 24 فروردين 1400 ساعت 12:55 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌های بین‌المللی بیشتری نیاز دارم

ملی‌پوش پرش ارتفاع ایران گفت: شرایط کسب سهمیه بسیار سخت است و همه چیز به فدراسیون بستگی دارد که کدام ورزشکاران را به چه مسابقاتی اعزام کند.

بازی‌های بین‌المللی بیشتری نیاز دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، کیوان قنبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص نایب قهرمانی در رشته پرش ارتفاع رقابت‌های بین‌المللی مشهد، اظهار کرد: قهرمان جهان در رشته پرش ارتفاع در این رقابت ها حضور داشت و توانستم خودم را محک بزنم. امیدوارم چنین مسابقاتی در آینده بیشتر برگزار شود و ورزشکاران بیشتری در این بازی‌ها حضور داشته باشند. خیلی خوب می‌شود که تورنمنت بین‌المللی مشهد در سال‌های آتی با شرکت کنندگان بیشتری ادامه یابد.

 

وی افزود: میزبانی مشهد در اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی عالی بود، امکانات استادیوم امام رضا (ع) هم بی‌نظیر است و کیفیت این ورزشگاه نیاز به توضیح ندارد. اگرچه برخی ایرادات و مشکلات وجود داشت، اما خوبی‌های بسیاری هم داشت.

 

ملی‌پوش دو و میدانی ایران در بخش پرش ارتفاع، در خصوص شرایط کسب سهمیه المپیک، توضیح داد: کسب سهمیه بسیار سخت است و همه چیز به فدراسیون بستگی دارد که ورزشکاران را به چه مسابقاتی اعزام کند. هر چه بیشتر در مسابقات داخلی و مخصوصا خارجی شرکت کنیم، شانس کسب سهمیه‌مان بیشتر خواهدشد. نیاز به چند مسابقه بین‌المللی باکیفیت داریم تا بتوانیم امتیاز ورودی المپیک را کسب کنیم در غیر این صورت رقابت‌های داخلی کمک زیادی به ما نمی‌کند.  

 

سطح کیفی مسابقات معمولی بود

حسین ابراهیم، نفر سوم پرش ارتفاع رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) از عراق، در خصوص رکوردش و کیفیت مسابقات، اظهار کرد: از رکورد خودم راضی نیستم؛ چراکه خسته بودم، اما امیدوارم در مسابقات آینده بتوانم رکوردهای بهتری ثبت کنم. از مشهد و میزبانی راضی هستم. سطح کیفی مسابقات معمولی بود و ورزشکاران قدری در این بخش شرکت نکردند.

 

وی افزود: سطح ورزشکاران ایران نه در این رقابت‌ها بلکه در آسیا بسیار بالاست و در ورزش دوومیدانی، گرچه سطح کیفی رقابت‌های مشهد بالا نبود، اما ایران ورزشکاران قابلی دارد.

دیدگاه‌ها