کد خبر : 1748921 | 24 فروردين 1400 ساعت 13:45 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند هم می تواند واترپلو بازی کند

گلایه ملی پوشان واترپلو از رفتار رسول پناه

دو تن از ملی پوشان واترپلو که با تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شدند، از رفتار مدیرعامل سابق این باشگاه انتقاد کردند.

گلایه ملی پوشان واترپلو از رفتار رسول پناه

به گزارش "ورزش سه"، حامد ملک خانبان و سهیل رستمیان، دو از تن از ملی پوشان واترپلوی ایران با حضور در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه درباره میزان حقوق خود و برخی مشکلاتی که تجربه کردند، به صحبت پرداختند.


حامد ملک خانبان درباره قراردادی که با پرسپولیس داشته، گفت: از دو سال قبل که با پرسپولیس قرارداد داشتیم، هیچ دریافتی نداشتیم. تیمشان را هم قهرمان کردیم. امسال با تیم دانشگاه آزاد بودیم و بازهم قهرمان شدیم. دریافتی های ما قراردادمان در لیگ هست. اگر هم اردوی تیم ملی باشد، حقوق می گیریم. مبلغش را نگوییم، بهتر است.


سهیل رستمیان درباره میزان قراردادش با پرسپولیس عنوان کرد: قرارداد کل تیم به همراه ایاب و ذهاب و همه هزینه ها 400، 500 میلیون شد. هیچ دریافتی نداشتیم  و از نظر معنوی و ارزش گذاری هم به ما احترام نمی گذاشتند. وقتی به باشگاه می رفتیم، ما را به رسمیت نمی شناختند؛ در حالی که ما قرارداد داشتیم. برخی تغییرات مدیریتی باعث این اتفاق شد. مدیر جدید گفت به جز فوتبال در هیچ رشته ای سرمایه گذاری نمی کنم. برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس این مبالغ پولی نیست.


وی افزود: ما با انصاری فرد قرارداد بستیم، اما بعد از آن رسول پناه و مدیران بعدی پول ما را ندادند.
ملک خانبان در خصوص اینکه بیرانوند می تواند وارد واترپلو شود، گفت: از نظر قدرت دست بله می تواند، واترپلو فاکتورهای مختلفی دارد.


همچنین رستمیان درباره تمرین ورزشکاران رشته های دیگر با ملی پوشان واترپلو گفت: از شمشیربازی علی پاکدامن و موسوی از والیبال به تمرین ما آمده بودند. بازی و تمرین که آنقدر حرفه ای نبود. بیشتر شبیه آب بازی بود!

دیدگاه‌ها