کد خبر : 1748954 | 24 فروردين 1400 ساعت 14:54 | 26.9K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش اسپورت:

خطر در کمین بارسا؛ مصدومیت ستاره گرانقیمت

نشریه اسپورت در خبری اختصاصی خر از مصدومیت عثمان دمبله از ناحیه پوبیس داد.

خطر در کمین بارسا؛ مصدومیت ستاره گرانقیمت

به گزارش "ورزش سه"، هیچکس تصور نمی کرد که عثمان دمبله بتواند تا به اینجای فصل را بدون مشکلات مربوط به مصدومیت پشت سر بگذارد. ستاره فرانسوی که سال 2017 با قراردادی 105 + 40 میلیون یورو به عنوان جانشین نیمار به بارسا پیوست در فصول گذشته همواره دست به گریبان مصدومیت های ریز و درشت بوده و همین مساله به وی اجازه درخشش نداده بود ولی فصل جاری برای دمبله بسیار خوب سپری شده است.

عثمان حالا یک ستاره تعیین کننده در بارسلوناست و اگر ال کلاسیکوی اخیر را نادیده بگیریم، او در 19 بازی متوالی بدون شکست بارسا یکی از ستاره های تاثیرگذار بود.

 

 

1590593

 

 

دمبله اما مدتی است از ناحیه استخوان پوبیس(بین لگن و ران) احساس درد می کند و در چند هفته گذشته تیم پزشکی بارسا برای او برنامه های فیزیوتراپی ویژه ای در نظر گرفته بود. دمبله در خانه نیز زیر نظر فزیوتراپ معتمدش صلاح قایدی کار می کند تا بتواند بدون مشکل برای بارسا بازی کند اما او پس از ال کلاسیکو بیش از همیشه از ناحیه پوبیس احساس درد کرده و این در حساس ترین مقطع فصل، خبر خوبی برای او و باشگاه نیست.

 

 

1486227

 

 

دمبله می داند که یورو 2020 نیز در پیش است و اگر به شکل متوالی در بازی های پیش روی بارسا به میدان برود، خطر شدت یافتن مصدومیت او را تهدید می کند. از سوی دیگر بارسا هشت بازی فوق العاده حساس در لالیگا و فینال کوپا دل ری را باید برگزار کند و در همه آنها نیز به دمبله نیاز دارد.

دمبله و کادر فنی به زودی جلسه ای خواهند داشت تا در مورد وضعیت مصدومیت و راه حل مدیریت آن تا پایان فصل به یک نتیجه درست برسند.

 

دیدگاه‌ها