کد خبر : 1748955 | 24 فروردين 1400 ساعت 14:37 | 26K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اسپورت:

سرخیو آگوئرو به بارسلونا نزدیک تر شد (عکس)

اسپورت امروز تیتر یک خود را به تلاش های جدی بارسلونا برای رسیدن به توافق با سرخیو آگوئرو اختصاص داده است.

به گزارش "ورزش سه"، چیزی تا پایان قرارداد سرخیو آگوئرو با منچسترسیتی نمانده و اسطوره پس از 10 سال باشگاه آبی پوش شهر منچستر را ترک خواهد کرد. او ماه گذشته رسما این خبر را اعلام کرد اما هنوز مشخص نیست مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

بارسلونا نخستین باشگاهی بود که به عنوان گزینه بعدی آگوئرو نامش مطرح شد و سپس پی اس جی، یوونتوس و حتی لیدزیونایتد به میان آمدند.

آگوئرو 33 ساله یک ستاره گلزن و مطرح در دنیای فوتبال است و اگر مصدومیت ها اجازه دهند، می تواند حداقل 20 گل در هر فصل را برای تیمش تضمین کند اما مشکل اینجاست که در 2 فصل گذشته او بسیاری از بازی های سیتی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است و همین قضیه باعث شده تا بارسلونا و دیگر باشگاه ها کمی در مورد جذب او تامل بیشتر به خرج دهند. آگوئرو اما حالا اطمینان دارد که به فرم خوبش برگشته و دیگر خطر مصدومیت او را تهدید نمی کند.

 

 

1590595

 

 

بارسا این روزها در تلاش برای ماندنی کردن لیونل مسی است و می داند که جدب سرخیو آگوئرو که دوستی صمیمانه ای با مسی دارد،  می تواند فاکتور مهمی برای تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی باشد.

گفته می شود آگوئرو دستمزدی 10 میلیون یورویی می خواهد و یوونتوس نیز اعلام کرده چنین مبلغی را پرداخت خواهد کرد و به وی قراردادی دو ساله نیز پیشنهاد داده است. برای بارسا برابری با این پیشنهاد غیرممکن است چرا که سران باشگاه کاتالان به دنبال کاهش رقم دستمزد بازیکنان فعلی خود هستند و پرداخت 10 میلیون یورو به آگوئرو بسیار غیرمحتمل است.

 

 

1590596

 

 

طبق ادعای اسپورت، خوان لاپورتا رئیس جدید بارسا که پس از رسیدن به صندلی ریاست چندان توجهی به آگوئرو نداشت، پس از اطلاع یافتن از علاقه خود بازیکن، حالا با جدیت بیشتری به تواق با او فکر می کند و تحرکاتی را نیز شروع کرده است. او در رویای ساختن زوج مسی-آگوئرو برای خط حمله تیمش است.

همین قضیه تیتر یک امروز نشریه اسپورت است با عنوان:« آگوئرو به بارسا نزدیک تر شد.»

 

این نشریه به نهایی نشدن تمدید قرارداد نیمار با پی اس جی نیز اشاره کرده است؛ اینکه نیمار حالا مطمئن نیست که مسی از بارسا جدا شود و انتقال او به پی اس جی را دور می بیند. او به همین دلیل فعلا قصد ندارد امضای نهایی را پای برگه تمدیدش بزند و شاید تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد به بارسا برگردد.

دیدگاه‌ها