کد خبر : 1748990 | 24 فروردين 1400 ساعت 18:05 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

رئال مادرید مهاجمان بزرگی دارد؛

رابرتسون: کارمان از دیدار برابر بارسلونا دشوارتر است

اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول بازگشت برابر رئال مادرید را دشوار می داند.

رابرتسون: کارمان از دیدار برابر بارسلونا دشوارتر است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت و در پایتخت اسپانیا با نتیجه 1-3 مغلوب رئال مادرید شد تا کار دشواری برای صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشته باشد. پیش از مسابقه برگشت، اندرو رابرتسون در کنفرانس خبری حاضر شده و ابراز امیدواری کرد لیورپول با ثبت کلین شیت و بهره گیری از فرصت های گلزنی قادر به جبران شکست دور رفت باشد.

 

اندرو رابرتسون گفت: "بازگشت دو سال قبل برابر بارسلونا بدون حضور هواداران ممکن نبود و ما باید تلاش کنیم خودمان چنین فضایی را پیش از دیدار مقابل رئال مادرید در رختکن ایجاد کنیم. جبران شکست 1-3 برابر رئال مادرید بدون حضور هواداران از جبران باخت 0-3 مقابل بارسلونا دشوارتر خواهد بود.

 

1575524

 

باید به شکلی بازی کنیم که بعد از پایان مسابقه حسرت نخوریم. اگر به دور بعدی صعود کردیم که بهتر، اما اگر این اتفاق رخ نداد نیز امبدواریم بعد از بازی فردا شب از عملکرد خودمان راضی بوده و سرمان را بالا بگیریم. هر چه در لیگ قهرمانان بالاتر برویم بهتر است، اما باید این بار عملکردی بهتر از مسابقه رفت ارائه دهیم.

 

امیدوارم د بازی فردا شب موفق به ثبت کلین شیت شده، از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنیم و در نهایت شب درخشانی را برابر رئال مادرید رقم بزنیم. حریف مهاجمان بزرگی در اختیار دارد، بنابراین باید از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم. در دیدار رفت در مادرید موفق شدیم یک بار دروازه رئال مادرید را باز کنیم و باید از این گل در بازی برگشت استفاده کنیم. چیزی برای از دست دادن نداریم، وقتی در لیورپول بازی می کنید همیشه فشار زیادی روی شما برای کسب پیروزی وجود دارد، اما فردا شب با احساس و روحیه خوبی وارد میدان خواهیم شد."

دیدگاه‌ها